AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Og nå gikk jeg på en smell........ Bare en røyk, men nesten som jeg gir faen. Det har ikke vært så ille de siste dagene, men nå var det nok på en måte.. Jeg vil slutte å røyke, men alt går imot meg for tiden... Og jeg klarer ikke fokusere, ja jeg gir nesten faen.... Litt forklaring av situasjonen...: Jeg går på nav, i ferd med å bli uføretrygdet. Går AAP nå. Jeg drukner i gjeld. Bla inkassokrav på ca 70000 kr, og jeg som har mini-inntekt kan ikke betale så mye som 50kr/mnd engang. Fikk skattesmell på 2700kr, jeg har søkt om dekning på en strømregning på 2500kr av sosialen, men fikk avslag. Har sendt klage, men BKK sier at regningen må betales omgående, og jeg fr heller verken utsatt eller betalt i små beløp, som jeg heller ikke har muligheten til.. så er det ny strømregning i posten nå denne uken, på visstnok 2700. Dette er utenom gjelden. Jeg har angst og bruker medisin. Psykologen nekter meg time, og mener jeg er ferdigbehandlet.. Jeg har ca 500 kr til neste mandag... Jeg har ingen venner, bare to bekjente. Min mor sender meg hele tiden mld om at hun ikke orker å leve mer osv osv. Jeg har ikke trent på over et år pga deprasjon, og jeg føler jeg forfaller... Trente 5 dager i uken før.. Jeg prøver ikke meg på en unnskyldning ang røyk, men jeg finner "trøst" i den. Jeg treger bare et oppmuntrende ord tror jeg Er så Jævla lei av at ingenting går min vei... Alltid er det noe.. Er 29 forresten..
sauen87 Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Uff, høres ut som om du er i en fryktelig kjip situasjon :-( Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men vil gi deg en stor og si at det pleier å ordne seg til slutt... Skjønner godt at du falt for fristelsen med å ta en røyk, men prøv å være sterk... Jeg sluttet for et par år siden, og etter de første dagene gikk det overraskende bra! Det er jo fryktelig dyrt å røyke også... Masse lykke til, håper livet smiler litt mer til deg snart! Og prøv å ordne opp i økonomien. I aller verste fall kan du jo snakke med kommunen om gjeldsordning.
Gjest tommeltott Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Ble litt stum! Sender deg mange klemmer!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Kontakt fastlegen, tigg om hjelp, gå på NAV og legg frem at du ikke klarer å betale regningene dine, ikke gi opp!!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Takk for Hjalp en smule tror jeg Jeg har søkt om økonomisk rådgivning av kommunen, men det er 6mnd ventetid, og det er ca 1 mnd siden jeg sendte inn søknad.. Jeg er også livredd for å havne i fengsel pga gjelden. Da vet jeg hvertfall ikke hva jeg skulle gjort......... Jeg har bare kommet så langt at jeg egentlig driter i om jeg får kreft eller noe pga røyken, og da har det gått for langt..... Det viktigste for meg er at katten får mat, med tanke på økonomi pga røyken altså... Jeg har også hatt bulimi siden jeg var 14-15, men jeg kan kontrollere det nå, med mindre det kommer i slike situasjoner som nå.. Hvordan psykologen kunne tenke at jeg er ferdigbehandlet skjønner jeg ingenting av... Privat psykolog er selvsagt for dyrt for meg, og ikke får jeg dekket det heller....... ts
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Må legge til at jeg kunne selvsagt kuttet ut bredbåndet her i huset, men da hadde jeg mistet kontakten med absolutt alt, og i tillegg går jeg vel bare ut ca 70 ganger i året, sikkert mindre, og da er det særdeles viktig at jeg har internett.. I tillegg går jeg kurs over nettet nå, noe som forøvrig går rett vest pga konsentrasjonen det og, og det er også en grunn til at den utgiften blir.... ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå