Gå til innhold

Aldri hatt orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Men hvis ikke du vet åssen du liker det, åssen kan en partner da vite det? Er greit at du ikke liker å stimulere deg selv, men jeg tenker at man først må vite SELV hva man vil, for partere er jo ikke tankelesere? :klo:

Ja, du sier noe der. Det har jeg tenkt selv i ettertid også, men jeg får meg bare ikke til å gjøre noe med meg selv. Jeg liker det ikke. :sjenert:

Da er det vel greiere å prøve seg fram sammen kanskje. Klart folk ikke er tankelesere, men skulle ønske jeg var det selv noen ganger. Hadde gjort ting mye lettere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du sier noe der. Det har jeg tenkt selv i ettertid også, men jeg får meg bare ikke til å gjøre noe med meg selv. Jeg liker det ikke. :sjenert:

Da er det vel greiere å prøve seg fram sammen kanskje. Klart folk ikke er tankelesere, men skulle ønske jeg var det selv noen ganger. Hadde gjort ting mye lettere.

Haha, ja, ser den! :) Prøv sammen, dere. Dette ordner seg nok. Så lenge du vet hva du IKKE liker, så er jo det en god start. Prøvd vibratorer da?

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Ja. Nå har vi en pause da, og jeg håper vi kan ordne ting, og finne tilbake til hverandre. Vi har vært sammen veldig lenge. :tristbla:

Skrevet

Ja. Nå har vi en pause da, og jeg håper vi kan ordne ting, og finne tilbake til hverandre. Vi har vært sammen veldig lenge. :tristbla:

Å, huffda. Krysser fingrene for at det ordner seg :klemmer:

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Å, huffda. Krysser fingrene for at det ordner seg :klemmer:

Håper jeg også. Vi har en pause. Gråter absolutt hver dag, og sliter med å spise ordentlig. Har noen eksamener igjen før jeg er ferdig til sommeren også.

Skrevet

Håper jeg også. Vi har en pause. Gråter absolutt hver dag, og sliter med å spise ordentlig. Har noen eksamener igjen før jeg er ferdig til sommeren også.

Ai, bad combo :S Masse lykke til, kjære deg :)

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Ai, bad combo :S Masse lykke til, kjære deg :)

Takk. Trenger virkelig det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...