Gå til innhold

Hvorfor vil du ikke nettdate?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg i et forhold så nettdating for meg er jo uaktuelt uansett, men før forholdet jeg er i nå var jeg single i flere år. En venninne spurte om jeg ikke skulle prøve det. Jeg opprettet en profil, men slettet den få dager senere. Jeg følte at jeg på en måte ikke klarte å vise hva slags person jeg er i profilen, og foretrekker å bli kjent med en person over tid og ikke sitte på date og ha et slags jobbintervju.

Er nok bra jeg ikke er single, for dating er virkelig ikke noe for meg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man finner en man er tiltrukket av utseende messig, så må jo man faktisk finne ut hvordan hun virkelig er på første daten. Nei nei nei, jeg er virkelig ikke fan av dette :P, run to the hills.

Jeg spør kun damer jeg har kjemi med på date. Ellers gidder jeg ikke. Hvis det ikke blir meg og hun kan vi i alle fall være venner :)

Det er ikke noe smart å være venner etter en mislykket date.

Da bare ødelegger man for seg selv.

En potensiell kjæreste liker ikke at man har slike "venner". Naturlig nok.

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er ikke noe smart å være venner etter en mislykket date.

En potensiell kjæreste liker ikke at man har slike "venner". Naturlig nok.

Det er ganske naturlig å være venner med folk man har det gøy med.

Jeg har ikke tenkt å bøye meg etter en som sliter med sjalusi og trust issues.

Gjest Anuket
Skrevet

Jeg har aldri prøvd, og nå har jeg ikke akkurat vært singel lenge, men nettdating er fremdeles ikke noe jeg kommer til å prøve meg på. Jeg foretrekker å møte mennesker via en mer naturlig setting, ikke via pcen. Det og jeg har et par venninner som har møtt utrolig mange merkelige mannfolk gjennom nettet. Morsomme historier, dog noe som understreker hvorfor jeg ikke har planer om å opprette en profil et sted med det første :fnise:

Skrevet

Det er ganske naturlig å være venner med folk man har det gøy med.

Jeg har ikke tenkt å bøye meg etter en som sliter med sjalusi og trust issues.

Og du må bare regne med at dere ikke er "venner" lenger så snart en ny mann kommer inn i hennes bilde. Og da har det bare vært bortkastet.

Gjest Anuket
Skrevet

Og du må bare regne med at dere ikke er "venner" lenger så snart en ny mann kommer inn i hennes bilde. Og da har det bare vært bortkastet.

Steinaaaaaar.... Når skal du innse at ikke alle er som deg og de i din omgangskrets?

Gjest .-L-.
Skrevet

Så lenge jeg har hatt det gøyt så har det ikke vært bortkastet for meg.

Skrevet

Jeg får assosiasjoner til jobbintervju.Du må jo lage en slags "CV"av livet ditt for å vise deg og dine interesser for en eller annen muligens potenisell person. Synes det er hyggeligere å bli kjent i dagliglivet,ikke på nettet eller 03 om natta:-)

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg har hatt det gøyt så har det ikke vært bortkastet for meg.

Du må slutte med å skrive "gøyt". Du skriver det i annenhvert innlegg, og det er ikke et ord engang.

• Liker 3
Skrevet

Steinaaaaaar.... Når skal du innse at ikke alle er som deg og de i din omgangskrets?

Jeg har aldri trodd at alle er som meg.

Men på akkurat dette området tror jeg de fleste av både kvinner og menn er som meg. Men det er sikkert mange som ikke tør å innrømme det.

Gjest .-L-.
Skrevet

Men på akkurat dette området tror jeg de fleste av både kvinner og menn er som meg. Men det er sikkert mange som ikke tør å innrømme det.

Meh, sikkert ikke så mange som forsatt har kontakt med en de har datet, selv om h*n er gøy, og det er gøyt gøyt gøyt å være med personen.

Gjest Anuket
Skrevet

Vel da er jeg unntaket ;) Og jeg er ikke redd for å innrømme det heller.

Skrevet

Vel da er jeg unntaket ;) Og jeg er ikke redd for å innrømme det heller.

Ja, det finnes alltid unntak som bekrefter enhver regel vettu ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...