AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Nettdating er blitt populært, og mange gjør det. Bare ved å lese her på forumet forstår man at det er noe mange driver med. Men noen vil ikke prøve det, og i den forbindelse lurer jeg på årsakene til dette. Hvorfor vil ikke du nettdate?
Gjest Søgni Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Det appellerer ikke til meg, jeg tror ikke det er "min greie". Jeg er litt skeptisk til dating i utgangspunktet, og denne formen for målrettet partnerjakt er ikke noe for meg. Men så er jeg ikke på utkikk etter noe slags forhold for tiden heller, så jeg har ikke egentlig vurdert det seriøst. Jeg tviler ikke på at det passer for veldig mange, og jeg anerkjenner det at flere har gode erfaringer med nettdating.
Gjest Cosette Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har aldri prøvd, og jeg tror ikke jeg kommer til å prøve i overskuelig fremtid heller. For det første kjenner jeg ikke noe behov for et forhold for tiden, et eventuelt nytt kjæresteforhold får komme når det vil, og for det andre liker jeg den spenningen det gir å flørte og finne tonen uten at noen av partene har eksplisitt uttrykt ønske om at det skal bli noe kjærestegreier ut av det. Som brukeren over her sier, målrettet partnerjakt er ikke så interessant. Men det er jo veldig fint at muligheten eksisterer for de som ønsker nettopp målrettet partnerjakt. 2
Skjønningen Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Både jeg og mine venninner har bare hatt dårlige erfaringer med nett-dating. Vi har bare møtt gutter som: 1. kun er ute etter å få seg 2. er uten arbeid eller fremstidsutsikter og som ikke kan ta vare på seg selv 3. bruker nettdating for å komme over brudd eller avvisning. Den brutale sannheten er den at de aller fleste som nettdater gjør dette fordi de har problemer med å skaffe seg en partner ellers, og derfor tyr til drastiske løsninger. Slik var jeg også før, for jeg hadde sykt dårlig selvtilllit og var asosial som følge av det. Det er jo ikke akkurat attraktivt. Å drive med nettdating er ikke noe jeg anbefaler andre, ganske enkelt. 2
PRT Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har gjort et par halvhjertede forsøk, men med én dame som kontaktet meg og null svar på de jeg kontaktet fant jeg ut at jeg er bedre enn som så og slettet de profilene jeg hadde. Da hadde jeg ikke lagt noen særlig innsats i profiltekst eller profilbilde, men det finnes fortsatt ingen fornuft i så dårlig respons.
Sommee Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Både jeg og mine venninner har bare hatt dårlige erfaringer med nett-dating. Vi har bare møtt gutter som: 1. kun er ute etter å få seg 2. er uten arbeid eller fremstidsutsikter og som ikke kan ta vare på seg selv 3. bruker nettdating for å komme over brudd eller avvisning. Den brutale sannheten er den at de aller fleste som nettdater gjør dette fordi de har problemer med å skaffe seg en partner ellers, og derfor tyr til drastiske løsninger. Slik var jeg også før, for jeg hadde sykt dårlig selvtilllit og var asosial som følge av det. Det er jo ikke akkurat attraktivt. Å drive med nettdating er ikke noe jeg anbefaler andre, ganske enkelt. Jeez.., det er den nest mest vanlige måten å finne partneren sin på i 2012.. Hvor mange datet du?
Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Jeez.., det er den nest mest vanlige måten å finne partneren sin på i 2012.. Hvor mange datet du? Jeg datet 5 stykker... :/
Sommee Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Jeg datet 5 stykker... :/ På sukker har jeg høy match med 3-4000 damer bare på østlandet. Skulle tatt seg ut om jeg konkluderte som du gjorde etter å ha datet 5 av dem. Tror du bare skal innse at i 2012 finner du et tverrsnitt av samfunnet på dating sidene, omtrent som på byen, bare mer edruelige folk. Endret 11. mai 2012 av Sommee
Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 På sukker har jeg høy match med 3-4000 damer bare på østlandet. Skulle tatt seg ut om jeg konkluderte som du gjorde etter å ha datet 5 av dem. Tror du bare skal innse at i 2012 finner du et tverrsnitt av samfunnet på dating sidene, omtrent som på byen, bare mer edruelige folk. Er mulig at jeg og mine venninner har vært i overkant uheldige med våre erfaringer, ja, det kan jeg tro på. Har ikke drevet med det siden 2009.
Gjest .-L-. Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Fordi jeg liker ikke å sjekke damer på datamaskinen. Så gidder jeg heller ikke å invistere tid og energi i det når jeg kan date damer jeg møter i dageliglivet.
Sommee Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Fordi jeg liker ikke å sjekke damer på datamaskinen. Så gidder jeg heller ikke å invistere tid og energi i det når jeg kan date damer jeg møter i dageliglivet. Behøver ikke lire av seg mange og lange mld. For meg er det kun et verktøy for å møte damer i dagliglivet, og man kan velge på en mye bedre måte.
Gjest .-L-. Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Behøver ikke lire av seg mange og lange mld. For meg er det kun et verktøy for å møte damer i dagliglivet, og man kan velge på en mye bedre måte. Det tror jeg på Jeg er sær og gammeldags..
Sommee Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Det tror jeg på Jeg er sær og gammeldags.. Har lest mye om de greiene du jobber med jeg altså, var ute en gang og skulle "sarge" også... Endret 11. mai 2012 av Sommee
Gjest padawan Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 jeg gjorde det en del før men sluttet med det. svært ofte får en urealistiske forventninger til datingen og bildet en får av hverandre stemmer ikke altid heller.
Gjest .-L-. Skrevet 11. mai 2012 #15 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Har lest mye om de greiene du jobber med jeg altså, var ute en gang og skulle "sarge" også... Hehe , jeg er egentlig en ganske grei gutt når det kommer til stykket. Jeg har bare "sarget" når jeg har blitt skikkelig full. Er ikke noe jeg er så veldig stolt av egentlig. Når jeg går ut nå er det mest fordi det er gøyt, det som skjer det skjer Endret 11. mai 2012 av .-L-.
Gjest Tidssone Skrevet 12. mai 2012 #16 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har vært mye på nettdating. Sluttet med det fordi jeg ble lei, det ble mye tid brukt på kaffedater det aldri ble noe mer av osv. I tillegg var det mange som var helt utenfor mitt preferanseområde som tok kontakt. Mange innenfor også. Vanskelig med avvisning og utvelging. For mange å velge mellom.
Gjest Janus Skrevet 12. mai 2012 #17 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er ikke en mostander av nettdating per se, men jeg har enda ikke følt behovet og ettersom jeg bruker veldig mye tid på datamaskinen i forbindelse med jobb, så setter jeg pris på å bruke det jeg kan av fritid utenom den. Dette med målrettet partnerjakt var et veldig godt poeng og noe jeg selv ikke har tenkt på, men det gir mening. Ellers så husker jeg en episode for noen år tilbake fra gode gamle Blink, som sannsynligvis er det nærmeste jeg har vært nettdating. Jeg gikk inn på profilen til en jente som så ekstremt attraktiv ut på bildene. Hormonene mine raste på den tiden og buksen min var raskt nede på golvet. Venstrehånden rundt penis og høyrehånden klikket seg videre gjennom dette fantastiske galleriet. Ekte multitasking kun som en tenåring kan gjøre det. Noen tastetrykk senere avslørte imidlertid hvem hun egentlig var, nemlig en bekjent fra det virkelige liv som desverre er svært lite attraktiv i virkeligheten. Dette resulterte i et umiddelbart trykkfall i svamplegemene i penis og ga meg en lærepenge vedrørende en av fallgruvene ved nettdating. Meg bekjent, har en del av mine kamerater som har holdt på med dette gått på lignende smeller når daten deres ikke lenger kunne skjule virkeligheten med tjue kg gamle bilder, make-up og photoshop.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #18 Skrevet 12. mai 2012 Man føler at man ikke klarer å finne partner på annen måte...
Steinar40 Skrevet 12. mai 2012 #19 Skrevet 12. mai 2012 (endret) Jeg har aldri vært på noen nettdatingside, men etter hva jeg har fått med meg herifra så høres det veldig lite fristende ut. Men det kan sikkert fungere hvis man bare gjør det på riktig måte. Og er heldig. Endret 12. mai 2012 av Steinar40
Gjest .-L-. Skrevet 13. mai 2012 #20 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Men det kan sikkert fungere hvis man bare gjør det på riktig måte. Og er heldig. Selv om man finner en man er tiltrukket av utseende messig, så må jo man faktisk finne ut hvordan hun virkelig er på første daten. Nei nei nei, jeg er virkelig ikke fan av dette , run to the hills. Jeg spør kun damer jeg har kjemi med på date. Ellers gidder jeg ikke. Hvis det ikke blir meg og hun kan vi i alle fall være venner Endret 13. mai 2012 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå