Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

de går vel kanskje i en ubehagelig uniform på jobb da.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har garantert ikke krav om jobbantrekk. Kanskje er de studenter og går i det de trives med. Ingenting å bry seg om. Hadde reagert dersom du så de stadig nakne, men de har faktisk klær på seg.

Enten det, eller så jobber de i et yrke der de bytter uniform på jobb. Går ofte på jobb i "slaskeklær", jeg, fordi jeg må bytte der uansett. :sjenert:

Skrevet

Tror da det er ganske normalt? Jeg går ALLTID med pysj når jeg er hjemme, men passer på å kle meg ordentlig når jeg skal på skole eller ut og gjøre ærender. Men jeg tror naboene mine kunne lurt litt dersom de så meg bestandig gå i pysjbukse og en stor t-skjorte.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i blokk, og naboene våre er et ungt par på kanskje 20+, og de går seriøst ALLTID i joggebukse og hettegenser, begge to. Som oftest går fyren i det som ser ut som akkurat samme blå bukse hele tia og en russegenser fra tidligere år. Dama går også i russegenser. Er ikke det litt merkelig? Spesielt nå når det er årets russetid. Har ALDRI sett dama i ei dongeribukse engang, KUN slaskeklær overalt. Rart eller helt normalt? :)))) *fritids*

herregud...............syns du det er rart med unge folk? Da lurer jeg på hva naboene syns om meg. En av mine ting er at jeg går i postkassen og henter avisen i morgenkåpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...