Gå til innhold

Rare naboer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i blokk, og naboene våre er et ungt par på kanskje 20+, og de går seriøst ALLTID i joggebukse og hettegenser, begge to. Som oftest går fyren i det som ser ut som akkurat samme blå bukse hele tia og en russegenser fra tidligere år. Dama går også i russegenser. Er ikke det litt merkelig? Spesielt nå når det er årets russetid. Har ALDRI sett dama i ei dongeribukse engang, KUN slaskeklær overalt. Rart eller helt normalt? :)))) *fritids*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg vil si det er rarere at du henger deg opp i naboenes klesvaner. :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går også i slaskeklær hjemme :gjeiper: Når jeg kommer fra jobb er det rett i joggebuksa! Når jeg er hjemme hos mamma og pappa hender det til og med at jeg finner frem den gamle russegenseren, og jeg er 31 :gjeiper:

• Liker 3
Gjest finurlig
Skrevet

Hadde nok reagert på det jeg også :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja inni huset sitt er det seff helt normalt, men de kommer fra skole/jobb og jeg ser de i butikken i de klærene hele tiden. :gjeiper:

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det du møter på dem? Hvis det er i nærheten av blokka og på matbutikken så hadde ikke jeg reagert. Her kler jeg av meg BH-en og tar på meg psyjamas med en eneste gang jeg kommer inn døra, det er bokstavelig talt det første jeg gjør. Kler som regel på meg noe annet enn pysjamas hvis jeg må på butikken, men går gjerne til butikken i andre "slaskete" klær av typen russegenser fra tidligere år. Om jeg bare skal kaste søppel eller hente post, går jeg i pysjamas og UGGs. Så naboene ser meg sjelden i annet enn mine slaskeklær, men jeg går jo ikke i disse klærne på skole, jobb, restaurant eller slike steder. Men der møter jeg sjelden naboene mine, så det vet jo ikke de :P

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Skulle tro du var naboen min. :fnise:

Jeg gå omtrent i joggebukse hele tia, bortsett fra når jeg skal på kino f.eks.

AnonymBruker
Skrevet

ja men jeg har aldri sett dem komme eller gå fra leiligheten i andre klær enn de der.

TS

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

ja men jeg har aldri sett dem komme eller gå fra leiligheten i andre klær enn de der.

TS

Kanskje fordi du ikke har sett dem når de har hatt på seg andre klær. :fnise:

Ser du de hver dag?

AnonymBruker
Skrevet

kanskje ikke HVER dag, men klart man ser sine nærmeste naboer veldig ofte? når de bor i samme etasje.

Gjest badeand1
Skrevet

kanskje ikke HVER dag, men klart man ser sine nærmeste naboer veldig ofte? når de bor i samme etasje.

I guess.

I blokka jeg bodde så vi hverandre sjeldent egentlig. Gikk sikkert ikke ut på samme tidspunkt. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de rett og slett er undercover politi?

Som infiltrere meth-dop-langingen blant russen og har glemt å oppdatere årstallet på russedressen sin?

Oddvar Russ -06 nedover låret?

• Liker 3
Skrevet

Hm, :lur: det var da et merkelig sammentreff?

AnonymBruker
Skrevet

:gjeiper: Helt normalt, siden dere går kledd som noen dasser! Sånt må man regne med!

Og hvordan vet du at de stirrer? Stirrer kanskje dere litt, også?

AnonymBruker
Skrevet

De har garantert ikke krav om jobbantrekk. Kanskje er de studenter og går i det de trives med. Ingenting å bry seg om. Hadde reagert dersom du så de stadig nakne, men de har faktisk klær på seg.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Så søøt! *smelt*

Må finne en måte jeg kan overtale gubben til å ha noe sånt på do. :jepp:

Yvonne her inne skulle hatt en sånn. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...