Gå til innhold

hvor ønsker du å bo?


Gjest PiaC

Anbefalte innlegg

I Norge er drømmen å ha råd til bolig ved Oslofjorden med kort vei til strand og sjø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig godt fornøyd med her jeg bor nå: enebolig sentralt i indre Oslo øst. Kommer nok ikke til å forlate Oslo til fordel for et annet sted i Norge- både jeg og familien trives veldig godt. Viktig at det er litt rolig og grønt nå som barna er små. Når de flytter ut, blir det kanskje enda mer sentralt på Gubben og meg.

For å drømme vilt: Tokyo kanskje? I 48. etasje? Det hadde vært en drømmeleilighet! London er også en flott by!

Og så har jeg ikke lagt fra meg håpet om en dag å kunne kjøpe en liten steinvilla i Portugal... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe glad i den byen jeg bor i nå. Vi har passe stort hus, stor hage, to brygger og en liten strand :)

Og selvfølgelig, nær butikker!

Men skulle jeg ha flyttet er drømmen penthouse i København :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hua Hin, Thailand

Miami

Paris

et sted i karibien

Øy i Hellas

Island/eller Svlbard

Sørlandet

Skottland

København

Hus og leiligheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives veldig godt med å bo i Norge og kunne ikke tenkt meg å bo i et annet land, selv om jeg elsker å reise og utforske nye kulturer. Bor på et veldig lite tettsted, hvor man har veldig lite muligheter rundt seg, så det store ønsket er å flytte til Trondheim en dag. Har bare vært der en gang, men fikk et veldig godt inntrykk av byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skulle gjerne hatt 3 steder å bo.

et hus i bærum(elsker å bo i bærum)

en leilighet i London og en i Paris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Mesteparten av året vil jeg eie en liten gresk øy med et hvitkalket hus, hage med tomater, oliven- og ferskentrær og en fiskeskøyte nedpå brygga. . :briller: Men da må jeg også ha en hytte i byen, for eksempel en Penthouse-leilighet i New York? :Nikke:

:hakeslepp: Herligt!!! Må si meg enig i denne ideen, kanskje vi blir naboer :Hehe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bodd i en spansk liten fiskerlandsby, ha ett lite hjem med patio, med drueplanter som tak. Og så må det være en privat strand i nærheten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Norge vil jeg bo akkurat der jeg bor.

I resten av verden er det vanskeligere å velge. New York, Genève, København er byer jeg kunne tenke meg å bo, eller ha en liten ferieleilighet, i.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite gårdsbruk i Nord-Italia, med kjølig flislagt gulv inne og en grønnsakshage ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I en liten sørlandsby med strandlinje, brygge og gode solforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor akkurat der jeg vil bo i Norge, indre Oslo øst :) Om jeg skulle flyttet utenlands så hadde det blitt London. Har bodd der før og elsket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...