Gjest PiaC Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Bare for gøy... om du kunne velge HELT fritt hvor i verden/norge ville du bodd?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Bare for gøy... om du kunne velge HELT fritt hvor i verden/norge ville du bodd? Ville veldig gjerne vært en bæring;)
Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg ville vært harding! Jondal er innmari fint og om jeg skulle flyttet et annet sted i verden, ikke bare i norge, så ville jeg flyttet til københavn! Endret 10. mai 2012 av uAnonymBruker
Gjest Katten. Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Et sted litt lengre sør i Norge med et feriehus på en øy i middelhavet og et på Maldivene. 1
Rosalie Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Har det veldig fint her i Oschlo, men kunne tenkt meg å bo nærmere Sydenland. Enten i sør-Frankrike eller Australia.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Jeg ville vært harding! Jondal er innmari fint og om jeg skulle flyttet et annet sted i verden, ikke bare i norge, så ville jeg flyttet til københavn! Eg er harding frå nabobygda til Jondal! Fint ja, men sjølv hadde eg gått for Lofoten eller kanskje Kragerø!
KaDust Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Engelsviken, men det er litt meningsløst når jeg har hytte der. Så, ehh. Askim! Her jeg bor faktisk.
Gjest Søgni Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Jeg ville bodd i Trondheim. Ellers er jeg veldig glad i Stockholm også, så der kunne jeg gjerne bodd, iallefall for en periode.
Aldrisur Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Mesteparten av året vil jeg eie en liten gresk øy med et hvitkalket hus, hage med tomater, oliven- og ferskentrær og en fiskeskøyte nedpå brygga. . Men da må jeg også ha en hytte i byen, for eksempel en Penthouse-leilighet i New York? 2
OhSerendipity Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har bodd et par år i Spania, men kunne likevel tenkt meg å bo i en annen by som ikke er så forpestet av turister som der jeg bodde. Sevilla, for eksempel. Australia ligger også høyt på lista! Ellers hadde jeg ikke hatt noe imot å bo i England, men det er mest for studiene sin del og har mindre å gjøre med klimaet..
power pus Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 Har mine drømmer<3 New York København Melbourne London
Dragonfly84 Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 Hus i British Columbia, Canada Og feriehus på St. Lucia eller en annen fin øy. I Oslo skulle jeg gjerne bodd i en enebolig med en hageflekk midt i sentrum uten mye trafikkstøy. :gjeiper:
Gjest PiaC Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 heheh, selv ville jeg bodd i Bodø eller en engelsk liten landsby minus den engelske maten!
Ethereal Skrevet 11. mai 2012 #18 Skrevet 11. mai 2012 I utlandet ville jeg elsket å bo i Italia, f.eks. et sted i Toscana. Hvis ikke dette ser idyllisk ut så vet ikke jeg. Ellers kunne jeg godt tenke meg å bo i New York. Er veldig glad i by også, så kanskje jeg kunne hatt et feriehus i Toscana og en leilighet i New York. Selvfølgelig med privat fly slik at jeg kunne dra hvor jeg ville når jeg ville I Norge er kanskje Oslo det stedet jeg har bodd hvor jeg trivdes best, med tenke på aktiviteter, shopping, mat osv. Jeg liker også Kragerø veldig godt, som jeg ser en annen her har nevnt. Alle de hvite trehusene er så utrolig vakre.
Gjest Solsmil Skrevet 11. mai 2012 #19 Skrevet 11. mai 2012 Italia, firenze må nok være drømmen. Ellers hadde jeg ikke hatt noe imot å bo i roma, new york, london, en eller annen plass på den engelske landsbygda, sydney eller melbourne. I norge må det blitt en plass utenfor oslo, kanskje lillestrøm, eller i lofoten.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #20 Skrevet 11. mai 2012 Hvis jeg ser bort fra hvor familie/venner bor, evt om disse kunne blitt med og vi hadde fått jobb der, er drømmen et stort fint hus med brygge på sør-øst landet! Elsker å dra på ferier, men det er i Norge jeg vil bo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå