Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg har vært grusomt uheldig ;( kjæresten min har vistnok gitt meg kjønnsvorter :sukk:

Han har selv aldri hattt utbrudd, men han er eneste karen jeg har hatt sex med de siste 6 mnd, så må vel være han. Jeg vil gjerne til legen for å fjerne de som har kommet, i det minste få behandling. Hva er vanlig? Ser legen på dem før han bestemmer seg å kutte dem av? eller kan jeg bestille dobbeltime med en gang og be ham gjøre det når jeg kommer ned? Må jeg si på forhånd hva jeg vil? Virkelig clueless her! :(

noen som vil dele første møtet sitt med legen etter å ha fått kjønnsvorter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos legen for noe annet og nevnte at jeg trodde jeg hadde kjønnsvorter.

Hun kikket kjapt på det da, bare for å sjekke om det var det og ba meg bestille dobbeltime for å få dem fjernet.

Kan nok være lurt å si hva det gjelder, så vet nok sekretæren om det trengs dobbeltime eller ikke, kan jo være forskjellig praksis rundt om.

Når det gjelder selve fjerningen var det ganske fort gjort.

Litt ubehagelig var det, men helt overkommelig. Du kan kanskje også be om å få bedøvende krem på først om du er nervøs.

Jeg hadde 3 stykker, 2 små og en litt større.

Måtte sy et lite sting på den ene, sånn som forsvinner av seg selv.

Har ikke hatt flere etter jeg fjernet dem, det er nå snart 3 år siden.

Legen sa forresten at hun var usikker på om det var kjønnsvorter, det kunne være bare "utvekster" (husker ike helt hva hun kalte det)

Hun spurte om jeg ville hun skulle sende inn en prøve for å sjekke om jeg ville, men vi droppet det.

Så jeg vet ikke 100% sikkert om det var kjønnsvorter.

Så det kan jo være at det ikke er det du har, men at det bare er sånne hudansamlinger.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor store de er... Mine var visst for små, og da fikk jeg resept på noe middel som jeg måtte pensle på dem selv. Gjorde noe inni h***** vondt! De forsvant en periode men dukket opp igjen. Oh well!

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar :) de er ikke så store, men det er en del av dem, inni rundt endetarm :sukk: tror ikke det kan være noe annet enn kjønnsvorter desverre. Men det finner jeg vel ut av, tar og bestiller en enkelttime, så får legen bestemme om jeg må komme inn igjen eller bare hente meg noe krem på apoteket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...