Gjest Hans Kristian Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har fått Sarotex mot smerter og leser i pakningsvedlegget at hjertebank er vanlig bivirkning. Har gått på Sarotex i 6 måneder nå og fikk hjertebank en uke etter at jeg startet på de. Har det flere ganger om dagen nå. Tok dette opp med legen som ikke mente det kunne være bivirkning men utredet det ikke. Ser jonå at der er "vanlig" å få hjertebank og lurer på om man burde følge opp dette? Det kan da ikke være godt for kroppen å få det så ofte?
Gjest Nico Vertriest Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Jeg har fått Sarotex mot smerter og leser i pakningsvedlegget at hjertebank er vanlig bivirkning. Har gått på Sarotex i 6 måneder nå og fikk hjertebank en uke etter at jeg startet på de. Har det flere ganger om dagen nå. Tok dette opp med legen som ikke mente det kunne være bivirkning men utredet det ikke. Ser jonå at der er "vanlig" å få hjertebank og lurer på om man burde følge opp dette? Det kan da ikke være godt for kroppen å få det så ofte? Hei, Jeg har tatt Sarotex i mer enn ti år i forbindelse med migrene. Jeg har aldri hatt hjerteproblemer på grunn av det. Det eneste jeg har er at jeg spiser mer, og har gått opp i vekt. Jeg trener mye å bli kvitt det Nico
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå