AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 I går røykte jeg hasj(to trekk) og fikk et utslett på begge armene. Utslettet klødde litt og var rødt. Det var ikke så stort, maks 10 små prikker. Jeg lurer på om det kan være allergi? Har brukt hasj litt før men har aldri sett noen tegn til allergi tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Mulig, men uvanlig. En annen undertype enn du har brukt før, eventuelt at det er blandet ut? (Vanlig tobakk, andre urter +++)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Så lenge det er ulovlig kommer det uten varedeklarasjon, så da vet du aldri om det kan være noe i det du reagerer på. 1
frøkna Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Det du mest sannsynligvis reagerer på er pollen som fins i hasj.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Mulig, men uvanlig. En annen undertype enn du har brukt før, eventuelt at det er blandet ut? (Vanlig tobakk, andre urter +++) Røkte vanlig joint med bare grønt, ikke blandet ut. Første gangen jeg prøvde grønt da, så kan sikkert hende at det har noe med det å gjøre..
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Det du mest sannsynligvis reagerer på er pollen som fins i hasj. Har aldri hatt plager med pollen før, så det er rart hvis det er pga det
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Så lenge det er ulovlig kommer det uten varedeklarasjon, så da vet du aldri om det kan være noe i det du reagerer på. Enkleste er å dyrke selv
frøkna Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Om det er bare grønt er det jo ikke hasj da. Syns det er rart at folk ikke får med seg forksjellen?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Røkte vanlig joint med bare grønt, ikke blandet ut. Første gangen jeg prøvde grønt da, så kan sikkert hende at det har noe med det å gjøre.. Sannsynligvis Hold deg til det du vet du tåler, eventuelt ta det grønne på vinteren når det er mindre pollenbelastning
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Om det er bare grønt er det jo ikke hasj da. Syns det er rart at folk ikke får med seg forksjellen? Vet forskjellen men poenget er at folk skal skjønne hva jeg mener. Ikke alle som kunne svart på spørsmålet hvis jeg hadde skrevet "jeg reagerer på marihuana/pot men ikke hasj". Enklere for folk som ikke røyker å skjønne hva problemet mitt er. Poenget er ikke hva man kaller hasjen/marihuana, poenget er at jeg fikk utslett på armen!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Sannsynligvis Hold deg til det du vet du tåler, eventuelt ta det grønne på vinteren når det er mindre pollenbelastning Lurt!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 ... Poenget er ikke hva man kaller hasjen/marihuana, poenget er at jeg fikk utslett på armen! Og jeg svarte utfra hasj, når det er bare grønt er jo pollen den innlysende synderen ihvertfall. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå