Gå til innhold

Nicolaj og Julie


Cinnamon

Anbefalte innlegg

I kveld kl 21.45 viser Nrk1 siste episode av Nicolaj og Julie. Synd, men sant. :(

Det er en av de beste dramaserier jeg har sett, noensinne!

Flere som skal følge med i kveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Det går jo også på tv4 og de hadde flere episoder enn nrk sist sesong i allefall..

Mulig de har det nå også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så gikk det så bra! Uten at det var amerikansk-klissete liksom!

Var litt redd for at det skulle bli litt sånn dansk-dystert-dogme-aktig, men de løste det godt. Og kunne det egentlig ha endt annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rett og slett en koselig slutt, synes jeg. Jeg ble nesten glad i hver enkelt karakter i serien, jeg. Synes det var superromantisk da Julie sto på bryggen og ropte på Nikolaj, og han stupte uti og svømte bort til sin elskede. Da skal jeg innrømme at jeg hadde en tåre i øyekroken.

Har sittet klistret foran skjermen med min kjære samboer så å si hver onsdag siden serien begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt fortapt i serien, den har gjort onsdagen til en god tv dag :) Synd den var slutt igår, skulle ønske de hadde laget flere episoder, eller en sesong til..

Men likte slutten veldig godt, og satt også der med en liten tåre i øyekroken da de sto der på bryggen.. romantisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke vist med enn 2 sesonger av Nikolaj og Julie her i Danmark heller. Tror heller ikke det er planer om å spille inn fler.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK - så de har vist to sesonger allerede på NRK?

Trodde alle episodene som nå var sendt var første sesong nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom sesong to slutter med at Søs gifter seg og Nikolai og Julie finner tilbake til hverandre, så har de nok vist begge ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom sesong to slutter med at Søs gifter seg og Nikolai og Julie finner tilbake til hverandre' date=' så har de nok vist begge ja..[/quote']

Det stemmer, det var slutten på serien desverre!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest prinsesse tam tam

Fiin slutt!!!!!! ???? Ja, det kommer jo an på hvordan man ser på det, selvsagt. Jeg synes personlig at det ikke er særlig koselig at man først blir gravid med en alkoholisert mann med besøksforbud for deretter å forlate han til fordel for sin eksmann ca 14 timer før fødselen.... Men, men

Litt av noen familieforhold. Patetisk, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse Tam Tam:

Hvorfor har du giddet å se på viss de alle har så patetiske familieforhold?

Måten det hele ble gjort på var langt fra patetisk synes jeg, det ordnet seg liksom.

Det var en helt utrolig god serie - trist at det ikke er flere episoder :(

Flott at serien vant en Emmy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...