Gå til innhold

Sko og tilbehør til denne kjolen?


Sizzy

Anbefalte innlegg

http://www.byoung.com/index.php?id=18

Trenger hjelp til hva tilbehør jeg skal ha til denne kjolen?

Pumps? Farge? Smykker?

Det er kjolen i midten på side 5, i fersken farge (samme farge som de på de første sidene)

Blir happy om noen kan hjelpe meg :):jepp:

Endret av Sizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvilken anledning dette er i, men jeg ville valgt noen sorte pumps i semsket "farge". Ikke glossy sko. Helst med åpen tå siden den er litt dekt foran (kjolen). Siden den også har belte i livet ville jeg valgt noen store armbånd eller ringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg så riktig kjole, men den jeg så kunne jeg fint ha brukt sølv- eller gullfarget tilbehør til. Jeg liker den litt "greske" stilen som jeg føler det hadde gitt. Semskede svarte sko, som en annen her nevnte, kan sikkert også bli fint, jeg synes selv at det kanskje er en litt dyster kontrast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i sommerbryllup. Men tror kanskje jeg har forklart bildet litt dårlig. Det er ikke belte i livet, det er den blå kjolen i midten på side 5, men jeg har den i fersken farge :) Den har drapering foran og bak, mot den siden hun har hånden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mange tips! :)

Likte godt de skoene fra Mango, som du Nanne70 tipset om! Vet du det er rask levering derfra? Og hvordan str på skoene er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Tusen takk for mange tips! :)

Likte godt de skoene fra Mango, som du Nanne70 tipset om! Vet du det er rask levering derfra? Og hvordan str på skoene er der?

Dessverre, jeg har aldri handlet fra Mango, så det vet jeg ikke. Erfaringsmessig er imidlertid søreuropeiske størrelser noe små i størrelsene, så hvis du har brede føtter ville jeg kanskje ha satset på en størrelse større enn hva du normalt bruker. I følge leveringsinformasjonen leverer de i løpet av 2-5 arbeidsdager, men jeg ville nok ha beregnet meg etpar uker for alle tilfelles skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...