Amber Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Innimellom så kan jeg gå mange dager uten å gå på do.. det er jo ikke normalt, og det er forferdelig ekkelt. Kosten min er ganske normal, og jeg har vært hos legen som selvfølgelig ikke gjør noe for å hjelpe meg. Jeg tok noe avføringstabletter forrige uke som virket, og nettopp derfor tør jeg ikke ta det nå igjen.. Noen gode kjerringråd fra andre som sliter med det samme?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er gravid å må ta duphalav, ingen av rådene om svisker, fiber, bevegelse, masse vann osv funker. Men sånn ellers pleier det å funke å drikke en stor kopp sterk kaffe på morgenen før frokost. Men det spørs jo helt hvordan man reagerer på kaffe
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er gravid å må ta duphalav, ingen av rådene om svisker, fiber, bevegelse, masse vann osv funker. Men sånn ellers pleier det å funke å drikke en stor kopp sterk kaffe på morgenen før frokost. Men det spørs jo helt hvordan man reagerer på kaffe *duphalac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå