AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Har så utrolig lyst til å lese om kåte menn som har seg med andre menn......det tenner meg! Det er ikke det samme å gå til gaysir liksom, jeg liker historier hvor kvinner kommer over to menn som har seg etc., og at mannen er homo på nettet eller bifil o.l. 1
Gjest Raindrops Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Finn noen erotiske noveller da, jeg tror ikke et kvinneforum er rette stedet å lete 3
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Jeg skal bidra: to kåte menn går inn i et rom, de har seg med hverandre, og det er de beste 3 minuttene de noensinne har opplevd. Fini! 1
Gjest Raindrops Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Jeg skal bidra: to kåte menn går inn i et rom, de har seg med hverandre, og det er de beste 3 minuttene de noensinne har opplevd. Fini! Nå ble jeg jaggu klam i hakket! 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 To kåte menn. To svære pikker. En trang ræv. Kondomet er på pikken. Pikken presses inn i det tranget hullet. Jukk, jukk, jukk, jukk. Den passive runker. Den aktive stønner. Kvinne entrer rommet. Iiiiiiiik! Hun liker det hun ser. Tafser på glyfsa. Den aktive kommer. Den passive kommer. Sperm, masse sperm. Kvinnen klynker. Kommer. 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Nå ble jeg jaggu klam i hakket! Da tar vi oss en røyk!
Hapa Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Da tar vi oss en røyk! God ide! Jeg går og tar meg en kaffekopp og en røyk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå