AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er så fortvilet.... har vært singel og uten sex i 12 år nå... En av grunnen er at jeg har slitt med sterk sykdom som har gjort meg uføre i disse årene, nå er jeg bedre, men hvor turnoff er ikke dette for dere jenter? Jeg vil nok være elendig i senga og samtidig ikke tørre å prøve meg på noen pga dette. Bye the way så er jeg over normalen utseende messig... Mann på 29 år
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Jeg hadde ikke hatt problemer med det/ment det var turn-off. Og hvor bra/dårlig sex er, handler om mange andre ting enn hvor lenge det er siden noen har hatt sex. Jeg skjønner at dette noe å si for selvtillit osv., men jeg hadde iallefall ikke brydd meg. 1
Lykketr0ll Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Det er ikke turn-off, ville heller ha sagt at det var turn-on 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Finnes ikke turnoff hvis du er en bra mann Da vil jenta mer enn gjerne lære deg opp.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Hvis det går utover selvtilliten din så er det kanskje turnoff. Så fortell det for all del til jenta først. Da tror jeg du blir møtt med stor forståelse, og det kan være alt annet enn turnoff.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 TS er på fisketur Om 20 kvinner svarer turn-on, så blir de glatt ignorert. Kommer det en stk. som skriver turn-off så slippes bikkjene ut av kennelen og helvete er løs
Hapa Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er mann da, men jeg hadde da ikke brydd meg om ei jente hadde vært uten sex i 12 år. Om vi på alle andre måter passet sammen hadde jeg gjerne lært opp en ny kjæreste litt jeg... Men for meg er kjemi det viktigste for å ha god sex sammen, da. Er kjemien bra så vil man lære hverandre å kjenne og utforske/lære sammen! Er kjemien der så tør begge parter å åpne seg opp. Dessuten, man må jo "lære" opp en ny partner uansett. Erfaring eller ikke, vi har da alle våre preferanser, ting vi liker, som må kommuniseres til en ny partner...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er ikke TS... jeg er en mann på 29. Jeg tror ikke helt på svarene deres....
PRT Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Lat som ingenting, og la det stå til. Hvis du skulle treffe en dame må du uansett ikke finne på å si at du har gått uten sex i 12 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå