AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er i midten av tyveårene og har alltid hatt en ting for MILFs, damer i alderen 35-45 som holder seg bra. Hvor treffer man på villige damer i denne alderen? Hvordan får man kontakt med dem?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 En dame som er ti år eldre enn deg er ikke gammel nok til å være moren din. Ikke kall dem MILFs 2
KristinL Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 En milf kan jo like godt vært ei på 20, så det blir jo ikke feil av TS å kalle de milf's....
Gjest Katten. Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Du liker eldre kvinner (altså eldre enn ham selv). Dra ut på en shady pub - der finner du mange slike. 1
Yme Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Enig med Katten... Det finnes mange av dem på sånne lugubre steder, og de er skikkelig ekle i oppførselen sin! Klåfingra, forferdelige mennesker. La det være med fantasien, du 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 En dame som er ti år eldre enn deg er ikke gammel nok til å være moren din. Ikke kall dem MILFs MILF har ikke noe med din egen mor å gjøre, fy skam deg, du hører til i en annen tråd!
Yme Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 MILF har ikke noe med din egen mor å gjøre, fy skam deg, du hører til i en annen tråd! Noen mener en MILF er en digg dame med barn. Andre mener det er en dame som er i samme generasjon som morra di. Det folk flest bruker ordet som, er damer man kan se at begynner å dra på åra (begynnende rynker osv) men som foretsatt er digge... Kim Catrall er et greit eksempel, selv om MILFs kan være en god del yngre enn hu.
Gjest KateW Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Jeg dater gjerne yngre menn, og befinner meg verken på shady pubs eller liker å bli kalt MILF.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå