Hibiskus Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Etter en lang travel dag trasker jeg inn på butikken for å kjøpe meg noe raskt som jeg bare kan hive i meg. Jeg vandrer forbi ferdigmat hyllen i søken etter rømme, og hva er det jeg ser? Mr.Lee har kommet med ferdigmiddag! Oi, tenker jeg, kanskje dette blir en åpenbaring etter år med avsky for ferdigmiddag? Dengang ei, da retten er klar for konsumering, og jeg har tatt av lokket, kjenner jeg en søtlig duft spre seg i neseborene mine. Smaken er forferdelig. Kyllingen har en konsistens som best kan minne om overkokt fårekjøtt, og smaker mistenkelig likt lapskaus på boks(!). Grønnsakene, litt løk, ett par biter minimais og gulrot er vassen, og nudlene er 10 minutter fra al dente. Akk og ve, når skal jeg lære, ferdigmat går ikke sammen med fungerende smaksløker! Jeg vil gjerne dele denne opplevelsen med andre der ute, selv om jeg mistenker en stor del av befolkningen til å være rimelig fiendtlig innstilt til all ferdigmat. 2
Kvist Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Ikke smakt akkurat den du så treffende anmelder her, men det høres veldig ut som min erfaring med ferdigmiddag. For søtt, for salt, for surt, for mykt og alt smaker likt. Usj!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå