Gå til innhold

A Walk To Remember


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett mange kjærlighetssfilmer og likt flesteparten av de. Men det er bare èn film som har satt spor i meg... Den filmen gir meg en merkelig følelse inni meg og rett og slett bare tar meg med storm.

A Walk To Remember. Og sangen de har i den filmen, Cry. Både filmen og sangen er helt sykt fin! Blir helt rar av å se på filmen og høre sangen.

Hvilken kjærlighetsfilm er deres favoritt og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett mange kjærlighetssfilmer og likt flesteparten av de. Men det er bare èn film som har satt spor i meg... Den filmen gir meg en merkelig følelse inni meg og rett og slett bare tar meg med storm.

A Walk To Remember. Og sangen de har i den filmen, Cry. Både filmen og sangen er helt sykt fin! Blir helt rar av å se på filmen og høre sangen.

Hvilken kjærlighetsfilm er deres favoritt og hvorfor?

"My sisters keeper"

Det er ikke en klassisk kjærlighetsfilm med mann og kvinne, men handler absolutt om kjærlighet likevel. Den som ikke gråter av den er ikke helt riktig, hehe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen egentlig... Har sett mange, og likt mange,men ingen har falt i en "favoritt" plass nødvendigvis. Liker jo både titanic og 500 days of summer ganske godt da.

Men husker å ha sett "A walk to remember" med ei venninne som hadde såå lyst til å se den! Jeg holdt meg gjennom hele filmen, for å ikke ødelegge gleden for henne, men på slutten måtte jeg bare le..Ikke min type film... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The notebook" tror jeg ikke kan toppes :rodmer::hjerte:

Signerer den! Ryan Gosling er tidenes drømmemann i den filmen :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å se "a walk to remember en gang", men syntes den var helt forferdelig dårlig. Absolutt ikke min type film.

Notebook derimot. Gosling er HOT :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer den! Ryan Gosling er tidenes drømmemann i den filmen :rodmer:

(skulle egentlig finne en smiley som dåner, men...) Ja, Gosling er HOT :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig ikke kjærlighetsfilmer, men The Crow har vært en av favorittfilmene mine siden jeg var svartkledd fjortenåring! Brandon Lee :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tells Tatt av Vinden? Er ikke så fan av filmer som A Walk to Remember og The Notebook, de blir litt for klissete for meg. Men Tatt Av Vinden og Titanic elsker jeg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at noen LER av A walk to remember..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at noen LER av A walk to remember..

Man ler vel av det dårlige skuespillet feks og generelt den dårlige kvaliteten på filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue valentine! Må ses. Ryan Gosling <3

Den skulle jeg og kjæresten se for å ha det litt romantisk. Men jeg må si vi ble en smule sjokkert - det er den mest deprimerende filmen vi noen gang har sett! Det var jo så dårlig stemning i den filmen at vi måtte bare le etterpå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stronger

Å se A walk to remember var en av de største nedturene jeg har hatt når det gjelder kjærlighetsfilmer.... Jeg har hørt flere prate om filmen sånn som deg, så jeg hadde jo etterhvert fått litt forventninger til at dette var en god film, men alle forhåpninger ble knust og jeg synes ikke filmen var bra i det hele tatt! :P Var så klisjé og opplagt, man visste liksom helt fra starten hvordan den ville ende og man lå liksom ett hakk forran handlingen gjennom hele filmen.. Rart hvor forskjellige meninger man kan ha! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at noen LER av A walk to remember..

Forskjellig smak og forskjellig oppfatning av ting, enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes 2 versjoner ganske tett opp mot hverandre, kanskje folk har sett forskjellige versjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Den skulle jeg og kjæresten se for å ha det litt romantisk. Men jeg må si vi ble en smule sjokkert - det er den mest deprimerende filmen vi noen gang har sett! Det var jo så dårlig stemning i den filmen at vi måtte bare le etterpå :gjeiper:

Jepp,jeg grein fra begynnelse til slutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...