Gå til innhold

Hva liker du mest/ mist ved deg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er du mest fornøyd med ved deg selv ( kropp, peronlighet o.l ) og hva liker du minst?

Jeg liker min sans for humor :)

Mener selv den er veldig morsom :fnise:

Når jeg ser meg i speilet, ser jeg litt "dobbelhake"...hater det..selv om min samboer sier jeg ser meget fin ut...

Hva med dere?

:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med meg selv, sånn generelt.

Men jeg hater magen min og at jeg har mørk hårvekst på kroppen.

+ at jeg kan fort bli veldig usikker på meg selv. Det er en ting jeg må jobbe med.

Gjest imli
Skrevet

Kroppsleg likar eg låra mine minst, tett fulgt av håret.

Er mest fornøygd med augo, og midje/mage.

Med personlegdommen veit eg ikkje... Vanskeleg å vurdere seg sjølv.

Skrevet

Liker best at jeg har så vanvittig god smak innen alt. Liker minst at jeg ikke eier arbeidsmoral.

Skrevet

Jeg liker mest at jeg liker mest at jeg er åpen og direkte: what you see is what you get.

Jeg liker minst at jeg er passe paranoid og dermed har tilknytningsissues.

Fysisk så burde jeg nok si at jeg misliker at jeg er feit, men det gjør jeg ikke. Faktisk syns jeg bolledeigen min er ganske så god. Men jeg har en misliker og liker i samme pakke; jeg liker at håret mitt er veldig tykt og jeg misliker at det er ganske mye grått.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker faktisk ingenting ved kroppen min eller personligheten min..

Skrevet

Jeg liker nesa mi veldig godt! Glad i den. :)

En ting jeg ikke liker så godt er magen min, synes den er litt rund til en ellers slank kropp (men vi har vel alle et område hvor vi lettere legger på oss.)

Personlighet: jeg er veldig følsom, skulle ønske jeg ikke var det! Litt slitsomt å gråte så lett, for eksempel. Av positive egenskaper vil jeg si at jeg er flink til å organisere og generelt glad i mennesker.

Gjest hogwash
Skrevet

+ at jeg er veldig følelsesmenneske.

- at jeg er veldig følelsesmenneske.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg liker mest med meg selv utseendemessig er kanskje brystene. Det jeg liker minst er magen. Skulle gjerne hatt flatere mage og mer markert midje. Er ellers fornøyd med både kropp og ansikt. Kroppen ser ok ut i forhold til hvor lite jeg trener, og selv om jeg ikke er pen så, trives jeg med ansiktet mitt.

Når det gjelder personlighet, så liker jeg mest ved meg selv at jeg er følsom, har selvironi og evne til selvrefleksjon, og at jeg tilgir og glemmer lett.

Det jeg misliker mest med min personlighet er at jeg kan være litt for impulsiv, at jeg noen ganger er litt for smålig og at jeg kan ha beslutningsvegring, for pragmatisk og distansert og likegyldig.

Skrevet

Jeg er fornøyd med rumpa mi. Den er fyldig og spretten selvom jeg er slank.

Jeg er misfornøyd med øynene mine. Ikke bare fordi de ikke er spesielt pene, men fordi de funker faen ikke som de skal!

Skrevet

Liker best...håret mitt. Er også ganske glad i leppene mine :P

Liker minst: bena. Jeg er bleik og alt viser; blodårer, har noen "edderkoppårer" etter akupunktur, masse arr og strekkmerker...veier ikke mye, men jeg har likevel strekkmerker langs hele innsiden av benet fra låret ned til ankelen :/ har komt over tid og jeg skjønner ingenting. Får veldig lett arr i tillegg så ingenting går bort :(

Gjest blackbird
Skrevet

liker minst at jeg fremdeles må prøve ut flere fremgangsmåter i med tanke på å få døgnrytmen i orden, det er vanskelig å være produktiv hvis man ikke står opp tidlig føler jeg. forøvrig så tror jeg virkelig at jeg kan oppnå de målene jeg setter meg, selv om det tar tid.

Gjest blackbird
Skrevet

på å få en god struktur på dagen generellt var det jeg mente, ikke bare døgnrytmen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker min generelle fysiske helse og hvordan kroppen min forfaller før jeg er 30. Men hvordan jeg ser ut, og da spesielt øyne og munn, er jeg fornøyd med :)

Jeg misliker at jeg er så sta, og sjelden spør om hjelp før det er "krise". Jeg liker at jeg klarer å være alene uten å bli ensom, iallefall for nå :)

Skrevet

Dette var beskjedent, folkens... rams nå opp ordentlig!

*Sukk*, hvor skal man begynne... :rodmer: Skal vi se :opplyser: :

Jeg liker humoren og selvironien min, og jeg liker at jeg har bedre musikksmak enn ALLE andre :nigo: Men det jeg liker aller best ved meg selv er hvor godt jeg liker meg selv, rett og slett. Jeg liker hvor selvstendig jeg er og at jeg har en selvtillit som ingen har makt til å ødelegge, og at jeg ikke trenger bekreftelse fra noen andre. Jeg liker at jeg har et avslappet forhold til mat og kosthold og jeg liker hvor sterk jeg er mentalt. Jeg liker at jeg er spontan og eventyrlysten og at jeg er vanskelig å manipulere/kontrollere. Jeg liker at jeg er imøtekommende, utadvendt, hyggelig og avslappet, og jeg liker at jeg kan skrive alt dette uten å være redd for hva andre kommer til å tenke om meg :popcorn:

Jeg misliker at jeg sliter med å tilgi folk og at jeg har veldig lett for å kutte dem ut av livet mitt. Jeg ser ned på folk jeg anser som svake, og det hater jeg. Jeg misliker også at jeg alltid må utsette ting til siste liten for så å ende opp med å døgne flere ganger i uka (derfor nattjobben), og at jeg sitter på KG og ramser opp ting jeg liker og misliker ved meg selv når jeg har en deadline å rekke... jeg misliker alle uvanene mine og det at jeg blir lei av folk alt for fort og generelt er alt for kresen på hvem jeg omgås. Jeg skulle forresten også ønske jeg satt pris på trygghet fremfor spenning og eventyr (i forhold) og at jeg var bifil så jeg hadde hatt dobbelt så mange å velge mellom.

Utseendemessig er jeg glad i håret mitt, og jeg liker at kroppen min ikke forandrer seg et fnugg uansett hvor mye dritt jeg trøkker ned i den på daglig basis. Jeg er fornøyd med puppene mine, magen min, beina mine og brunfargen/hudtonen min.

EGO BOOST!!! :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

Personlighetsmessig elsker jeg entusiasmen min, mens jeg virkelig misliker at jeg har en tendens til å være skarp i tonen hvis jeg ikke tenker meg om.

Kroppslig misliker jeg magen min, som mange andre, og liker ansiktet mitt fordi jeg ser hyggelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...