AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 De to siste menstruasjonene har vært merkelige. Den ene var en halv uke forsinket, pleier å gå 4,5 uker, gikk 5 uker. Nå var menstruasjonen 6 uker forsinket. Og det jeg da lurer på er om det er en vanlig menstruasjon? Jeg har blødd friskt blod i 4 dager. Det er normalt. Så avsluttet jeg menstruasjonen i går og blødde ikke noe særlig mer, i allefall ikke noe friskt. Idag blør jeg igjen, friskt blod. Hva skjer??? Burde jeg dra til legen? En gravitest var negativ.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Det er sjeldent en syklus er 100% pålitelig gjennom et helt liv. Se det ann en liten stundt til og så kan du heller kontakte lege om ikke det ordner seg
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Men det er mest det med at mensen avsluttet og så begynte igjen som plager meg Ser det an.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Men det er mest det med at mensen avsluttet og så begynte igjen som plager meg Ser det an. Hvis det skulle vare veldig lenge den gangen her kan du jo kanskje kontakte legen og høre.
frøkna Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Hva slags prevensjon bruker du? Ligner på problemene jeg hadde når jeg brukte Cerazette.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Bruker ikke ppiller, da hadde jeg ikke stusset på det i det heletatt.. Bruker kondomer hvis vi bruker prevansjon. Er vel bare kroppen min som er herpa! Hehe.
frøkna Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Kan være flere faktorer som spiller inn som for eksempel stress.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå