Gjest lurven Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 siden dere er så utrolige har jeg valgt å hylle dere 3 med hver sin sang glamourgirl: vill vakker og våt greensky:hey sexy lady billa:she is so high Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Lurven: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 siden dere er så utrolige har jeg valgt å hylle dere 3 med hver sin sang glamourgirl: vill vakker og våt :o :-? Liiiiiiiit Usikker, er dette et kompliment, Lurvis? Og hvis ja, hvordan vet du det? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvor har du vært i hele dag, glammy? Har kjeda meg, jeg! :-? Bille og lurven har såvidt vært innom. Suz har jeg ikke sett. Løwen har vært her, men han har blitt så overlegen. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 :o :-? Liiiiiiiit Usikker, er dette et kompliment, Lurvis? Og hvis ja, hvordan vet du det? 8) så klart det er et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. januar 2004 #7 Del Skrevet 28. januar 2004 Thank you baby! Greeney; møter i hele føkkings dag! Liten pause nå, og så er det på'n igjen til langt på natt, dessuten er det synd på meg, jeg har mensen, er ikke sur, men har vondt, jeg er sliten og Oslo er en tulleby å bo i når det snør! Ville helst vært hjemme med kakao, pledd, tiara på hodet og "livet er en Schlager" på video..... og kanskje en kjæreste som hadde holdt ut nevnte film.... sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå