AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Litt nysgjerrig på dette.. Har dere et type utseende på damer som dere faller for eller noen felles trekk som går igjen? Enten det er det "vanlige" (timeglassfigur, fyldige lepper osv) eller noe mer spesielt og "rart".. Hadde vært moro å høre..
MrSmith Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Smal midje og runde lår har jeg alltid hatt veldig sansen for.
Gjest Spils Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Har ingen spesiell type sådan, men er endel faktorer som skal klaffe
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Slank (uten sånne stygge muskler) så er jeg happy. Ansiktet er ikke så viktig, står det så ille til kan vi bare skru av lyset.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 jeg har jo egentlig det. men samtidig er jeg ikke så veldig kontant på at det MÅ være slik. men jeg har en tendens til å kikke et par ganger etter lave jenter, rundt 160 høye er nok litt malen for hvor jeg liker å havne. det hjelper godt på med langt hår. trenger ikke være skamlangt, men jeg vil gjerne ha noe tafse på/i. ut over det har jeg faktisk ikke så mye fysiske "typer", bare jenta er seg selv så er jeg happy. kvinner som smiler er så klart sikret en plass videre til finalen, og vi bør vel ha samme behov for fysisk kontakt og kos (les:mye). type personlighet? tja. det hjelper IKKE være sjenert hos meg. da kommer man ikke langt. jeg er helt klar på at jeg kun kan ha kvinner som som vet å si fra og vet å kreve. jeg ser etter den typen jenter som på noen vis motsvarer meg selv, men som også er annerledes og bringer meg nye utfordringer. den stille typen kan svært sjeldent fungere sammen med meg, jeg hadde plaget vettet av en slik kvinne.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Jeg klarer aldri bestemme meg hva jeg liker best. En dag kan jeg tenke at jenter med kort hår egentlig kan se jævla bra ut, mens en annen dag kan jeg tenke at skikkelig langt hår som går nedover ryggen er sykt deilig.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Jenter rundt 165-170ish med litt langt hår som er brunt eller mørk blondt helst.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Jenter rundt 165-170ish med litt langt hår som er brunt eller mørk blondt helst. Sånn ca 1/3 av alle jenter i Norge altså? Heldig du er :D 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Sånn ca 1/3 av alle jenter i Norge altså? Heldig du er :D Jeg vet det Kan også legge til at dem ikke må være overvektig.
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 Nei. Personlighetsmessig derimot...........
Gjest Bandit Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Nei, jeg har ingen spesiell type kvinne jeg går etter. Når hun står foran meg og smiler til meg, vet jeg om hun er noe for meg eller ikke. Personlighetsmessig har jeg forsøkt egoistisk, bitchy, kontrollerende, oversjalu og utro, så jeg tror jeg står over disse neste gang. 1
Katana Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 Hun må først og fremst ha en personlighet som jeg liker; utseendemessig er jeg svak for kvinner med former... Og helst ikke veldig lav, siden jeg er høy. Men, overser mye hvis personligheten og kjemien er den rette.
Gjest JosefK78 Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 Ja til timeglass figur, men en ting jeg savner er skikkelige lår som viser seg når ei kvinne sitter og kjolen hennes faller litt ned, disse tynne låra er jeg ikke fan av Ellers langt mørkt hår, helst mørkebrunt eller sort, ei litt mørk dame, er ikke så stor fan av de blonde og ariske, derimot så er de rødhårete og bleke damene veldig sexy Men kansje viktigest, humor. En av de beste opplevelsene jeg har hatt var den gangen jeg lå med denne vakre kvinnen og etter på lå vi nakne sammen og fortalte hverandre om våre favoritt Monty Python sketsjer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå