AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Sommeren 2012 har jeg tenkt at jeg vil dra på en skikkelig deilig ferie med min samboer. Jeg tenker klart vann, fine strender, flotte øyer og god mat. Jeg vurderer Hellas men kunne trengt noen anbefalinger? Som regel så ser det flottere ut på bilder enn i virkeligheten og jeg er virkelig på jakt etter en øy som bare er AMAZING! Kom gjerne med råd, erfaringer og bilder!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 En AMAZING landsby er Villefrance-sur-Mer på franske rivieraen. Deilig vann, deilig strand, deilig landsby, og ti minutter med toget til Nice eller Monaco.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Men er det mye turister der? Liker ikke å vise meg i bikini til masse folk!
Betty2 Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Var på Kreta for et par år siden, nærmere bestmt Agia marina, en koselig plas, med akkuratt passe mengde folk, god mat, rolige omgivelser, og sandfylte strender, kort vei inn til chania, ved gamlebyen med taxi og buss. her har du ferk sjømat, marked, gamle bygninger og trange gater, somåpner seg opp i en pormonade med resturanter lnags sjøkanten og et yrende menneske liv. Var absolutt fornøyd med ferien på Kreta.
Kristina Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Men er det mye turister der? Liker ikke å vise meg i bikini til masse folk! Det er nok mange turister overalt på strendene i Europa om sommeren... Ellers kan du kanskje søke på "øde strender uten folk" eller noe sånt for å finne noe passende? Evt. en gresk øy det er veldig vanskelig å komme seg til, slik at det er mindre folk der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå