Gå til innhold

Bra pub'er og barer i Oslo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt favorittsted er nok paddys, ved nasjonalteatret god stemning, aldri bråk, ikke høy musikk

Eneste minus, litt stive priser :)

Anonym poster: 1f1dcc5e19011c978eecd107556ad9d5

Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Mitt favorittsted er nok paddys, ved nasjonalteatret god stemning, aldri bråk, ikke høy musikk

Eneste minus, litt stive priser :)

Anonym poster: 1f1dcc5e19011c978eecd107556ad9d5

Notert.

Er høye priser karakteristisk for området?

Jeg var på Dr Jekylls (ingen korreksjoner) for noen helger siden og prisene gav meg bakoversveis.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge var tennisskoene da?

Anonym poster: bdaf7373e7515b5123e28d4c85df2f89

Gjest Janus
Skrevet

Hvilken farge var tennisskoene da?

Sorte.

Men det er mulig jeg blander, for tennissko er kanskje noe annet? De ser slik ut, men kanskje de var lave.

converse-chuck-taylor-all-stars_1.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er litt imponert over at du la merke til skoene hennes. Det er ikke den største plassen og blir fort trangt.

Mine er brune - så det var ikke meg på fredag ;)

Anonym poster: bdaf7373e7515b5123e28d4c85df2f89

Gjest Janus
Skrevet

Må si jeg er litt imponert over at du la merke til skoene hennes. Det er ikke den største plassen og blir fort trangt.

Mine er brune - så det var ikke meg på fredag ;)

Dette hendte torsdag 7.juni en gang mellom 0000 og 0045, så det var nok uansett ikke deg, selv om du sikkert er søt. :)

Sko er ikke det første jeg legger merke til, men disse skilte seg litt ut og var en del av helhetsinntrykket.

Skrevet

Da leste jeg nok innlegget ditt litt fort ;)

"Er vi ikke alle søte her inne på KG da - alltid? "

Du får tråle Grunerløkka og muligens Tilt de neste ukene da ;) Kanskje du har flaks :) tvitvi!

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Jeg bor på Grünerløkka, men har enda ikke sett noe til henne. Det har uansett gått over litt, men det var virkelig et eller annet ved henne.

:rodmer:

Men takk!

EDIT: Hva er Tilt?

Endret av Janus
Skrevet

Jeg er kresen på burgere. Men de som du får kjøpt på Horgans er veldig gode.

Skrevet

EDIT: Hva er Tilt?

Tilt er en pub med shuffleboard og quiz. Ligger i samme bygg som Rockerfeller.

Glemte forsåvidt den på lista mi også :P

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hvor bør jeg gå ut i morgen?

Helst en plass hvor jentene er billige og villige og "skjønner greien". Litt lei av Grünerløkka, Karl Johan og Youngstorget nå.

Var forøvrig på Mono forrige fredag. Fabelaktig plass, men køen på lørdager har tidligere vært veldig avskrekkende. Vennene mine drar meg ofte med på The Justice, noe jeg synes er en forferdelig plass.

Vurderer å prøve å komme meg litt lengre vestover. Sist jeg og noen kamerater var på Art of Sushi på Frogner endte vi på en festlig uteplass like i nærheten. Fikk inntrykk av at det kanskje var en restaurant på dagtid, litt usikker. Superhyggelige, sosiale og hotte høns der, men jeg var ikke helt i humør den kvelden.

Noen som vet hvilken plass det er? Tror jeg har spurt om det her før og fått svar, men har glemt det.

Endret av Janus
Skrevet

Glimrande tråd! Har lenge sett etter ei bra liste over brukbare utestadar!

Skrevet

Glimrande tråd! Har lenge sett etter ei bra liste over brukbare utestadar!

Hvor går du ut i Oslo, Kløftfrid?

Jeg vurderer en liten tur ut på kvelden, men er egentlig avholds denne helgen, så det blir maksimalt en flaske vin og et par øl.

Fant forresten ut hva den plassen jeg etterlyste heter, men jeg har glemt det. Igjen.

:tongue:

Skrevet

Hvor går du ut i Oslo, Kløftfrid?

Jeg vurderer en liten tur ut på kvelden, men er egentlig avholds denne helgen, så det blir maksimalt en flaske vin og et par øl.

Fant forresten ut hva den plassen jeg etterlyste heter, men jeg har glemt det. Igjen.

:tongue:

Hmm, har ingen favorittstadar, men det vert som regel Internationalen, Mono og diverse stadar på Grünerløkka. Har liksom ikkje funne nokon favorittstad...

Har du funne ut meir om den flotte jenta du såg? ;) du er eigentleg avholds, men kan drikke ei vinflaske og eit par øl? Veit du kva avholds er?;)

Skrevet

Hvor er det best sjans for å få fitte for kvelden? Min målgruppe er helst damer i alderen 30-45.

Anonym poster: c9a8deefa1a14bb709c3ae491d557c34

Skrevet

Hvor er det best sjans for å få fitte for kvelden? Min målgruppe er helst damer i alderen 30-45.

Søtnosen ;)

• Liker 1
Skrevet

Hmm, har ingen favorittstadar, men det vert som regel Internationalen, Mono og diverse stadar på Grünerløkka. Har liksom ikkje funne nokon favorittstad...

Har du funne ut meir om den flotte jenta du såg? ;) du er eigentleg avholds, men kan drikke ei vinflaske og eit par øl? Veit du kva avholds er? ;)

Kvar på Grünerløkka? Kanskje du alt har avvist meg? ;)

Det har vore mange ulykkelige forelskelsar sidan eg såg jenta eg skreiv om her, som eg forøvrig aldri såg att.

Skrevet

Prøv Skippergata eller Karl Johan.

• Liker 1
Skrevet

Kvar på Grünerløkka? Kanskje du alt har avvist meg? ;)

Det har vore mange ulykkelige forelskelsar sidan eg såg jenta eg skreiv om her, som eg forøvrig aldri såg att.

Parktheateret og Mora/tanta/søstra/kusina til hagen er dei einaste stadane eg hugsar namnet på... Eg er ein lite avvisande person, så trur neppe det ;) kvar på Grüner heldt du mest til, då?

Oi, stakkar deg...ikkje kjekt å vere ulukkeleg forelska :( MEN du er heldig som forelskar deg, det er ikkje alle som gjer det så lett, og det er også kjipt! Ein oppegåande kar som deg, som har kontakt med følelsane sine vil snart oppleve the big L ;)

Så flink du er å skrive nynorsk! Imponert!!:)

Skrevet

Parktheateret og Mora/tanta/søstra/kusina til hagen er dei einaste stadane eg hugsar namnet på... Eg er ein lite avvisande person, så trur neppe det ;) kvar på Grüner heldt du mest til, då?

Oi, stakkar deg...ikkje kjekt å vere ulukkeleg forelska :( MEN du er heldig som forelskar deg, det er ikkje alle som gjer det så lett, og det er også kjipt! Ein oppegåande kar som deg, som har kontakt med følelsane sine vil snart oppleve the big L ;)

Så flink du er å skrive nynorsk! Imponert!! :)

Interessant. Ikkje heilt umogleg at eg kjem til å gjere eit forsøk om eg møter på deg då. Lovar du å vere snill?

Eg er som regel på Ryes når eg er ute på Grünerløkka. Ikkje fordi eg synest plassen er fantastisk, men fordi den er så nær. For all del, det er ein OK plass, men det er litt trangt, og draget mitt er ikkje det beste der, sjølv om eg har fått kyssa litt der. Dei spelar 50-talls musikk der og køyrer litt retro stil? Høyrest det kjent ut? :)

I går hadde eg tenkt å prøve Parkteateret, men det såg stengt ut frå avstand, så eg tok ikkje sjangsen på å gå opp. Skal prøve Kusina til Hagen neste gang eg skal ut.

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...