Gjest Janus Skrevet 7. juni 2012 #41 Skrevet 7. juni 2012 Bra stemning på Ryes i kveld. Rakk kun å bli blikkvoldtatt av en høns og avvist av en annen før jeg måtte reise hjemover med en kamerat. Planen var uansett kun en øl. Eller. Det var egentlig plan B, men uansett. Førstnevnte var seriøst nydelig. Hun hadde tennissko. Og hun smilte til meg! Til meg!!!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 7. juni 2012 #42 Skrevet 7. juni 2012 Bra stemning på Ryes i kveld. Rakk kun å bli blikkvoldtatt av en høns og avvist av en annen før jeg måtte reise hjemover med en kamerat. Planen var uansett kun en øl. Eller. Det var egentlig plan B, men uansett. Førstnevnte var seriøst nydelig. Hun hadde tennissko. Og hun smilte til meg! Til meg!!! Aaw Did you make a move? Eller rakk du kanskje ikke det?
Gjest Janus Skrevet 7. juni 2012 #43 Skrevet 7. juni 2012 Aaw Did you make a move? Eller rakk du kanskje ikke det? Nei. Vi smilte til hverandre i baren og jeg sa en kort setning, som jeg ikke husker akkurat nå. Jeg burde tatt initiativ i det øyeblikket, men ettersom hun var sammen med noen så nølte jeg og tenkte at jeg ville finne henne igjen etterpå, noe jeg ikke gjorde. Så etter et par tennissko hele kvelden, men de var ingen plass å se. Snakket med en annen høns litt senere, men tankene mine var en annen plass. Gud som jeg håper at jeg møter henne igjen.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 7. juni 2012 #44 Skrevet 7. juni 2012 Nei. Vi smilte til hverandre i baren og jeg sa en kort setning, som jeg ikke husker akkurat nå. Jeg burde tatt initiativ i det øyeblikket, men ettersom hun var sammen med noen så nølte jeg og tenkte at jeg ville finne henne igjen etterpå, noe jeg ikke gjorde. Så etter et par tennissko hele kvelden, men de var ingen plass å se. Snakket med en annen høns litt senere, men tankene mine var en annen plass. Gud som jeg håper at jeg møter henne igjen. Det var synd da Du får håpe du ser henne igjen! Om skjebnen vil ha dere til å møtes igjen, skjer det vet du Tenker jeg i alle fall da
Gjest Janus Skrevet 7. juni 2012 #46 Skrevet 7. juni 2012 Det var synd da Du får håpe du ser henne igjen! Om skjebnen vil ha dere til å møtes igjen, skjer det vet du Tenker jeg i alle fall da Tror du på skjebnen?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #50 Skrevet 8. juni 2012 TROMPETEN! Finnes seriøst Trompeten ennå Huff da :gjeiper: 3
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. juni 2012 #51 Skrevet 8. juni 2012 Cute. Da tror jeg også på den. Tror det ligger noe i det Kort: Jeg mener likt tiltrekker likt. Går jeg rundt og har det bra og generelt tenker bra tanker, så skjer det bra ting. Og det har jeg erfart flere ganger
pinar Skrevet 8. juni 2012 #52 Skrevet 8. juni 2012 Jeg nevnte det i et tidligere innlegg, men Blå på søndager er veldig gøy!
Gjest Janus Skrevet 8. juni 2012 #53 Skrevet 8. juni 2012 Tror det ligger noe i det Kort: Jeg mener likt tiltrekker likt. Går jeg rundt og har det bra og generelt tenker bra tanker, så skjer det bra ting. Og det har jeg erfart flere ganger Ekstremt sjarmerende. Merker at jeg begynner å like deg.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. juni 2012 #54 Skrevet 8. juni 2012 Ekstremt sjarmerende. Merker at jeg begynner å like deg. Hihi så koselig Bra med fans på forumet synes jeg Og det irriterer meg fortsatt at jeg ikke kommer inn på den 50's-baren... Må pønske ut en plan
Gjest Janus Skrevet 30. juni 2012 #55 Skrevet 30. juni 2012 Ryes en tur i kveld da. Kommer du, Dreamdrops?
Fanteria Skrevet 30. juni 2012 #56 Skrevet 30. juni 2012 Jaeger, Dirty Cow, Two Dogs (samlingssted for RBKere ) Evergreen og Horgans på dagtid. Steike gode burgere!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 30. juni 2012 #57 Skrevet 30. juni 2012 Ryes en tur i kveld da. Kommer du, Dreamdrops? Dette så jeg ikke før nå Hvor er Ryes da? Er veldig sjelden i Oslo, skjønner du
Gjest Janus Skrevet 1. juli 2012 #59 Skrevet 1. juli 2012 Dette så jeg ikke før nå Hvor er Ryes da? Er veldig sjelden i Oslo, skjønner du Olaf Ryes plass. Midt på Grünerløkka. Bra stemning der i kveld. Masse flotte høns.
Gjest Janus Skrevet 1. juli 2012 #60 Skrevet 1. juli 2012 Jaeger, Dirty Cow, Two Dogs (samlingssted for RBKere ) Evergreen og Horgans på dagtid. Steike gode burgere! Liker du hamburger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå