Gå til innhold

Bra pub'er og barer i Oslo?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Møllers! Rockebar med billig øl (48 kr for 0,5 l). Anbefales! God stemning der også :)

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Møllers! Rockebar med billig øl (48 kr for 0,5 l). Anbefales! God stemning der også :)

Av en eller annen grunn ender jeg alltid opp på møllers. Det er som om fylleradaren min peiler seg dit automatisk når promillen når et visst punkt. Grusomt sted, men underbevisstheten min er visst ikke enig :fnise:

• Liker 3
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg har ikke vært så mye ute etter at jeg flyttet nedover og har ikke helt funnet favorittplassen selv enda. I likhet med deg foretrekker jeg puber og barer.

Av gammel vane har jeg ofte gått ut på Ryes på Grünerløkka. En morsom plass om man liker øl, 50/60-talls musikk, dansegulv og høns. Og meg.

Men jeg er også interessert i nye tips, så jeg må se hva som dukker opp her.

:)

Åå, ble helt forelska i det utestedet bare av å lese det der :rodmer: 50/60tallsmusikk er virkelig min greie!

Hva er grensen for å komme inn? :)

Beklager litt OT!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Åå, ble helt forelska i det utestedet bare av å lese det der :rodmer: 50/60tallsmusikk er virkelig min greie!

Beklager litt OT!

22år- og de har tre øl til en hundrings frem til kl fem :rodmer:

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Av en eller annen grunn ender jeg alltid opp på møllers. Det er som om fylleradaren min peiler seg dit automatisk når promillen når et visst punkt. Grusomt sted, men underbevisstheten min er visst ikke enig :fnise:

Synes ikke møllers er så ille jeg faktisk. Billig øl, litt loka folk, men ellers et ganske hyggelig sted. Men kanskje mest pga billig øl? :fnise:

Kanskje jeg møter deg neste gang jeg er der :fnise: Uten å vite det selv, vil jeg bemerke.

Det er vel nå det er på tide å skaffe meg mitt første fake leg. Den mest perfekte baren vil jeg ikke vente så lenge på!

Skrevet

Flyttet til Oslo for ikke så mangen mnd siden, og har egentlig bare vært på tre uteplasser siden jeg flyttet hit. Har alltid diltet med de andre, og da har det blitt til at vi har gått på The Dubliner, Eilefs og Justisen. Likte meg vel best på The Dubliner og Justisen, men lurer på om dere kan komme med noen tips til bra utesteder i Oslo? Hadde vært gøy å prøvd noe nytt. Vil helst ikke ha ren danse/disco klubb, men gjerne en pub eller bar, der det ikke er så altfor sossete (men gjerne ikke for spesielt heller) og det er mulig å svinge seg om en skulle ønske det :) Anyone?

BJØRUNGS ;) i Parkveien!!!

Gjest Janus
Skrevet

Beklager litt OT!

Nå jeg ble jeg helt forelska i deg!

Du får ordne falsk legitimasjon, så sees vi der.

What the hell? :)

Det har jeg gått glipp av.

:tristbla:

Gjest Janus
Skrevet

Jeg har ikke vært så mye ute i det siste eller i hvert fall ikke på nye plasser, men det siste nye jeg testet var uteservering på Spikersuppa. En plass som er/var tilknyttet til Onkel Donalds?

Topp stemning, bortsett fra litt lang kø både utenfor og i baren, så det blir nok tilbake dit når varmen kommer tilbake. Køen utenfor løste jeg ved å hoppe over gjerdet (håper ikke eierene leser dette og skjerper vaktrutinene).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært så mye ute i det siste eller i hvert fall ikke på nye plasser, men det siste nye jeg testet var uteservering på Spikersuppa. En plass som er/var tilknyttet til Onkel Donalds?

Topp stemning, bortsett fra litt lang kø både utenfor og i baren, så det blir nok tilbake dit når varmen kommer tilbake. Køen utenfor løste jeg ved å hoppe over gjerdet (håper ikke eierene leser dette og skjerper vaktrutinene).

onkel donalds er ikke bra sted.....kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Onkel Donald finnes ikke lenger. Nå heter det LAWO :)

• Liker 1
Skrevet

Lister opp steder jeg liker uavhengig av om andre har nevnt de.

Cafe Sara

Mono

Dattera til Hagen

The villa (om det eksisterer ennå, lenge siden sist)

Oslo mekaniske

Blå (på søndager)

Ryes

Aku Aku

++ Jeg skal komme på flere! :)

Karl Johan ville jeg holdt meg langt unna.

Skrevet

Hvis du er glad i øl så er amundsen et fint sted :)

• Liker 5
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Nå jeg ble jeg helt forelska i deg!

Du får ordne falsk legitimasjon, så sees vi der.

What the hell? :)

Det har jeg gått glipp av.

:tristbla:

Hm, tror det er lurest å vente :sjenert: Pøh, så irriterende! Kanskje jeg skal snike meg inn i 50's antrekk så ingen merker at jeg er gjest, men heller tror jeg er innleid "underholdning" :fnise:

Skrevet

Hvis man vil danse er kjelleren på Revolver kult. Har bare vært der én gang, men det falt veldig i smak. Morsomme danseglade folk (i stedet for en gjeng kåte karer og brunkrems-fjortiser som det kan være på en del klubber) og kul musikk om jeg husker korrekt.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hm, tror det er lurest å vente :sjenert: Pøh, så irriterende! Kanskje jeg skal snike meg inn i 50's antrekk så ingen merker at jeg er gjest, men heller tror jeg er innleid "underholdning" :fnise:

Skal du prøve, så prøv tidlig. Er du over 20 slipper du gjerne inn da. De har jo lov til å slippe deg inn, aldersgrensen er jo deres egen. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Damer har da aldri blitt stoppet av aldersgrenser. Med mindre de ser totalt hipster eller fjortis ut da.

Gjest Janus
Skrevet

Skal du prøve, så prøv tidlig. Er du over 20 slipper du gjerne inn da. De har jo lov til å slippe deg inn, aldersgrensen er jo deres egen. ;)

Korrekt.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Vel, jeg er ikke over 20 :) Må nok vente!

• Liker 1
Skrevet

Solliis er som regel bra i helgene :)

Skrevet

The villa (om det eksisterer ennå, lenge siden sist)

The villa lever i beste velgående ;)

Liker forøvrig den plassen best av de jeg har testa ut- og kommet inn på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...