AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg tror jeg er forelsket. Jeg smiler for meg selv og blir glad når jeg tenker på han, noe jeg gjør konstant. Når jeg vet at han er i samme område blir jeg nervøs og er kjemperedd for å treffe på han fordi jeg ikke vet hva jeg skal si om jeg treffer han. Hjertet mitt dunker kjempefort og jeg blir helt klam i hendene når vi er i samme rom. Dette er helt unormalt meg, jeg har ikke vært forelsket i noen på nesten 4 år. Jeg tror jeg holder på å bli gal! Det verste er at han var interessert i meg, men jeg var ikke interessert i han på det tidspunktet og avviste han derfor diskré. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, han virker totalt uinteressert i å ha kontakt med meg. Jeg tror forelskelsen er på vei over i en kjærlighetssorg. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. Jeg har virkelig prøvd. Typisk at jeg skal forelske meg i en jeg ikke kan få... Hva skal jeg gjøre?
hakunamatata Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Har du prøvd å ta kontakt med han igjen da? Vis at du er interessert
Gjest Bud Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Personlig liker jeg at folk er rett fram - da vet jeg hva jeg har med å gjøre Men dessverre er jeg akkurat som deg, tør ikke si eller gjøre noe, får bare høre i ettertid at "ååå, jeg skulle ønske du sa det" .... faen...
Gjest Bud Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Personlig liker jeg at folk er rett fram - da vet jeg hva jeg har med å gjøre Men dessverre er jeg akkurat som deg, tør ikke si eller gjøre noe, får bare høre i ettertid at "ååå, jeg skulle ønske du sa det" .... faen...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 TS: Ja, jeg har tatt litt kontakt, men det er ikke særlig respons å få.. Han har sikkert kommet seg videre nå, og det er jo fullt forståelig
hakunamatata Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 TS: Ja, jeg har tatt litt kontakt, men det er ikke særlig respons å få.. Han har sikkert kommet seg videre nå, og det er jo fullt forståelig Litt kontakt? Vær litt mer direkte, du kan jo høre om han blir med å ta en kaffe en dag? I verste fall får du et nei. Det kan være at han trekker seg unna fordi du har avvist han tidligere, det betyr ikke nødvendigvis at han ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Kontakt han! Jeg avviste en jeg likte, trodde jeg hadde mange grunner til å ikke involvere meg. Han godtok det, sa han forstod meg. Men jeg klarte ikke slutte å tenke på han og skjønte etterhvert at jeg hadde gjort en feil. Kontakta han igjen, selv om det satt langt inne. I dag er vi samboere og fortsatt veldig forelsket:-)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 TS: Men jeg skrev til han flere ganger på nett for en stund siden, men da svarte han veldig knapt eller ikke i det hele tatt. Og jeg har sendt melding til han når jeg har vært ute på byen, men da har han heller ikke svart. Så da tenkte jeg at han helt sikkert ikke var interessert i å ha kontakt med meg lenger, siden han vanligvis pleide å ta kontakt jevnlig på eget initiativ. Jeg så han nå for ikke så lenge siden da. Vi pratet ikke, men hilste på hverandre. Da sendte jeg han en melding på facebook like etterpå og spurte om han var i området og om vi evt skulle ta en kaffe. Da svarte han at han ikke var det lenger, men takket for tilbudet. Har jeg ikke vist at jeg er interessert i kontakt da? Jeg vil ikke virke for pågående heller..
Steinar40 Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 TS: Men jeg skrev til han flere ganger på nett for en stund siden, men da svarte han veldig knapt eller ikke i det hele tatt. Og jeg har sendt melding til han når jeg har vært ute på byen, men da har han heller ikke svart. Noe mindre seriøst enn å få fyllemeldinger når folk er ute på byen og fester, det kan jeg faktisk ikke tenke meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå