yasmin32 Skrevet 8. mai 2012 #1 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) hei igjen folkenz. tenkte gi en liten raport om hvordan ting går. nå er det 1 mnd siden det ble slutt. og fyyy faen som et helvete det har vært og er fortsatt.eneste positive er at jeg har kommet meg ut av sengen og begynt trene igjen, trener så og si hver dag. løper utrolig mye , og bare elsker det. jeg tat fortsatt kontakt med xen. jeg veeeet det er dumt, men det som om jeg ikke klarer la være. føelsene tar helt overhånd. jeg møtte han for kaffe forgje uke, prøvde være venn men funket dårlig, jeg klarte ikke holde maska jeg måtte jo snakke om dette. men fikk de samme svarene, gikk lei og trist hjem og gråt i bøtter og spann . jeg har sendt noen mails. men vet jeg må stoppe. men nå har jeg klart gjøre noe dumt igjen, jeg vil hjelpe han og skaffe jobb. går det ann og være mer idiot. siden jeg kjenner noen som kunne skaffe han tenkte jeg at jeg måtte bare gjøre det slik at han slipper dra tilbake til albaina. jeg møtte han i går veldig fort etter jeg hadde snakket med min venn om jobb til han , fortalte hva han hadde sagt osv.. dro hjem, gråt igjen ( nevnte jo så klart litt om føelser men ik så mye siden han dro ganske fort. i dag møtte jeg han en liten tur igjen, for vi skulle ringe denne vennen min, men vi fikk ingen svar og da fikk jeg mulighet til og snakke om oss. IGJEN ... tror han er lei ja. men han lyttet ihvertfall. og godt var det. men han er like sta og vil jo ikke mere. jeg vet jeg ikke burde hjelpe han, jeg er bare dum snill og blind av kjærlighet. klare jo faen ikke glemme det bra vi hadde. for det var det. jeg prøver forklare han at jeg elsker han og at der ikke er lett glemme. osv. han skjønner men hva mer kan han si liksom. ufff.. er lei meg selv også rett å slett. hvorfor elske så høyt når han ikke vil mer. nå har JEG ANGST. angst for at han møter andre jenter. jeg bare føler det sånn. hva faen gjør jeg nå. vet ikke om jeg klarer takle det hvis jeg finner ut av noe sånt. jeg vet han er på nett snakker med andre jenter men føler bare på meg at han møter dem. han er jo fri men jeg klarer ikke tenkte meg at han er med andre.. FAEN.... jeg vil så gjerne glemme han og det vi hadde. beste forholdet jeg har hatt på 10 år . uff. og jeg klarer jo ikke holde meg unna han. selv om jeg vet jeg må. elsker han så høyt. FAEN. jeg sliter , jeg vet jo jeg bare må komme meg videre, men hvorfor klarer jeg det ikke. er jo så enkelt for han .han er jo helt ferdig med meg. han er heldig, slipper det marerittet som jeg er igjennom. de nærmeste sier han aldri kan ha elsket meg som høyt som han sa. jeg spurte han i dag om de hadde rett. han ble litt irritert og sa, du vet jo hva svaret er hvorfor spørr du meg. så han mener han elsket meg. skjønner faen ikke det. kansje han rett å slett ikke tørr si at han faktisk ikke gjorde det. da gjør jo det han til FAKE. men utifra alt han sa og gjorde klarer jeg ikke tvile på hans kjærlighet da vi var sammen. det var bare fantstik. skjønner ikke hvordan han kan glemme det så lett jeg fortalte at alle fortjener en sjanse, han sa ikke så mye. føler han ikke klarer se meg i øynene når vi snakker. han ser alltid bort. bare et par ganger vi får blikk kontakt. måtte bare få det ut av systemet. TAKK til de som leste.. Endret 8. mai 2012 av yasmin32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 10. mai 2012 #2 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har igrunn ikke så mange andre råd enn å prøve å kutte han helt ut, jeg vet det er lettere sagt enn gjort. For jeg er i akkurat samme posisjon som deg og jeg LENGTER etter kontakt med han, men han er ikke så ivrig på det, så det ender med at jeg gråter sånn som deg... Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men vi må bare prøve å fokusere fremover og løfte oss selv opp igjen.. Jeg føler med deg! Vi er nok mange i samme båt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Del Skrevet 10. mai 2012 jeg tror jeg ville droppet å prøve å skaffe han jobb, bare enda en grunn til at du føler at han bør ha kontakt eller stå i gjeld til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmin32 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mai 2012 jeg tror jeg ville droppet å prøve å skaffe han jobb, bare enda en grunn til at du føler at han bør ha kontakt eller stå i gjeld til deg jeg vet, men har skaffet han . så ba han ringe denne karen som ville gi han jobb. så han sendte meg bare en mail og sa han hadde snakket med han. så sa han takk. han bruker til og med navnet mitt når han skriver til meg. herregud. vi har tross alt vært sammen. men neida, han skal være så formell. uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmin32 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 10. juni 2012 ja da har det gått 2 mnd siden det ble slutt. og 1 mnd siden jeg kuttet all kontakt.jeg sliter fortsatt. har begynt på cipramil mot deprisjon så er på 6 dagen der.jeg får enda anfall og gråter som bare det. hadde et nå nettopp faktisk. jeg har det så vondt, vet ikke hvordan jeg skal leve uten han, det som er problemet. jeg klaret vel det for har jo ingen valg men tanken på at han bare har forlatt meg gjør så uffatelig vondt. jeg unner ingen denne smerten. jeg elsket han virkelig, han var mitt alt. men nå må jeg bare glemme han. fy faen det er vanskelig.jeg klarer ikke trene nå heller, men det kan være pga medisinen.har ikke hatt så mange bi virkninger ennå. men hadde sykt vondt i hodet her om dagen, og lite matlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Del Skrevet 10. juni 2012 så leit å lese, håper du snart føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmin32 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 10. juni 2012 så leit å lese, håper du snart føler deg bedre takk skal du ha , ja håper selv jeg snart blir bedre.. dette er lite hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå