millie88 Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Noen som vet hva "normal" pris på trompetist som spiller undervielsen, altså inn og utmarsj? Har forhørt meg med et par stk og begge skal ha rundt 3000,- for det. Er dette vanlig pris eller er det mye? Evt. noen som vet om en flink en som holder til på østlandsområdet??
Ramona24 Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Noen som vet hva "normal" pris på trompetist som spiller undervielsen, altså inn og utmarsj? Har forhørt meg med et par stk og begge skal ha rundt 3000,- for det. Er dette vanlig pris eller er det mye? Evt. noen som vet om en flink en som holder til på østlandsområdet?? Hei. Vi har en venn som spiller gratis for oss, hvor på østlandet hører du til?
millie88 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2012 Hei. Vi har en venn som spiller gratis for oss, hvor på østlandet hører du til? Bryllupet skal være i Asker i Akershus
Ramona24 Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Bryllupet skal være i Asker i Akershus Aha, samme her:) Når evnt og hvor? kan jo kanskje høre med min om han tar noe for spillejobb, og om han kan evnt, så lenge det ikke er min dato:P
Anglofil Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Betalte 2500 kr. Brukte denne trompetisten. Mvh Yvonne Endret 8. mai 2012 av Yvonne
millie88 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2012 Aha, samme her:) Når evnt og hvor? kan jo kanskje høre med min om han tar noe for spillejobb, og om han kan evnt, så lenge det ikke er min dato:P Det hadde vært supert! Det er 4 august i år
millie88 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2012 Betalte 2500 kr. Brukte denne trompetisten. Mvh Yvonne Takk for tips! men har allerede kontaktet han og han hadde ikke mulighet. Men hva betalte dere? ( hvis det er ok at jeg spør
Anglofil Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Takk for tips! men har allerede kontaktet han og han hadde ikke mulighet. Men hva betalte dere? ( hvis det er ok at jeg spør 2500 kr. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Som trompetist (ikke proffesjonell) selv så synes jeg 2-3000kr er en helt grei pris å betale for å få en proffesjonell trompetist i kirken! Velger du en flink amatør kan du selvfølgelig få det mye billigere, jeg ville tatt 1000kr, som jeg vet at andre flinke amatører også tar, men jeg vet i alle fall at jeg skal være sikker på at den som skal spille hos meg leverer! Ingenting er verre enn en trompetist som skudder på tonene på solo i kirkerom! Jeg har faktisk ikke avtalt pris med min, men håper på å få "vennerabatt", men har allikevel budsjettert med 4000kr. Det er litt sånn at du får det du betaler for, og det avhenger jo også av vanskelighetsgraden på det du vil han skal spille!
kvn84 Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Har flere kjente, send meg.om hvis du trenger navn:)
Gjest Offensive Pie Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har vært trompetist i flere bryllup selv, og 2-3 000 må du nok regne med for å få noen du vet kan levere. Husk at du ikke bare betaler for tiden i kirken, men også for øving, samspilling med evt. organist og instrumentslitasje!
June Rae Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 (endret) 2-3000 er helt normalt for pris for noen å opptre i bryllup. Jeg synger i bryllup og tar vanligvis 2000. Endret 6. juni 2012 av June Rae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå