AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei, har en rar bul øverst på magen. 10 centimeter lang nedover mot navlen, og 9 cm brei. Noen som aner hva dette kan være?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har akkurat samme! Moren min også.. går vel i familien. Er akkurat som en tråd/band om du skjønner som strammer inn midt på magen min :gjeiper: Har aldri tenkt noe spesielt over det, eller at det kan være noe spesielt Sorry, lite konstruktivt svar egentlig, men du er ikke alene
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg får det når jeg får endel fett på magen. Blir borte når jeg er slank. (Altså, ikke så tjukk at det kan kalles en valk, men når jeg får et godt fettlag på magen.)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 ts her Men det er ikke det jeg har.. det er en stor "kul" som er hard og til tider vond å ta på. Klarer ikke å forklare det noe særlig bedre enn at det ser helt rart og unormalt ut. En opphøyning på en måte.. fikk ikke legetime før om 14 dager og jeg bor på landet.. er bare en smule redd for hva det kan være.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 fettkul som er 10 cm lang og 9 i bredden? finn frem en linjal/målebånd og se hvor stort det er da. det er ganske stort til å være en fettkul
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Går den opp under ribbeina dine, eller ligger den utenpå disse?
Gjest trådstarter Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Den går opp under ribbeina. vet du hva det er? Ts.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Den går opp under ribbeina. vet du hva det er? Ts. Umulig å svare på egentlig, men lever og milt kan forstørres av ulike typer sykdommer, og i noen tilfeller kan de synes utenpå. Spesielt hvis du er tynn. Sikkert lurt å få en lege til å kikke på det.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Forresten, hvis du googler "forstørret lever eller milt" så kommer det opp masse om kreft. Ikke få panikk av dette. Det finnes flere forholdsvis uskyldige sykdommer som også kan gi det, f.eks. infeksjoner som mononukleose (kyssesyke). Og det kan være noe helt annet. 1
frøkna Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 vet ikke hva det kan være, men fin illustrerende tegning du har lagd! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 vet ikke hva det kan være, men fin illustrerende tegning du har lagd! Haha! Prøvde så godt jeg kunne, synes ikke det er spesielt enkelt å lage ting i paint -ts 1
Gjest imli Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Viss du alltid har vore slik, er det vel berre ein kroppsform? Er jo heilt normalt ikkje å ha heilt flat mage. Eller er det ein kul som har kome nyleg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå