Gå til innhold

Ha med seg varmeflaske under eksamen...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...vil det virke rart? Jeg fryser svært lett, og skal snart ha en 6-timers eksamen i iskalde lokaler. Jeg vurderer å ta med meg en varmeflaske, som jeg kan ha i fanget mens eksamen pågår. Så fyller jeg den med varmt vann noen ganger underveis, slik andre fyller på vannflaskene sine. Vil det virke rart? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Rosaleen
Skrevet

Jeg ville kanskje tatt en ekstra kikk med en gang. Men under eksamenstiden, hadde jeg nok hatt mer enn nok med selve oppgaven ;) Mange som har med seg mye rart på eksamen, og går kledd i onepiece etc

• Liker 1
Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg ville nok bare blitt småmisunnelig og lurt på hvorfor ikke jeg hadde tenkt på det samme :)

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen tvil om at det virker rart. Jeg ville heller tatt på meg ull innerst og en tykk cardigan + et sjal enn å gå med varmeflaske. Det er selvsagt fritt frem å være rar, men rart er det. :)

• Liker 1
Skrevet

Nei det syns jeg ikke er rart. Jeg hadde sikkert ikke tenkt over det en gang om jeg hadde sett noen med det.

Skrevet

Jeg gjorde det på eksamen ingen sa noe til at jeg hadde varmeflaske på eksamen+ at jeg tok med en termos med varm suppe som jeg koste meg med:)

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på eksamenen. På noen eksamener får du ikke lov til å ha med noe som helst ekstra og da kan vaktene konfiskere flasken. Jeg ville nok heller tatt med/på meg ekstra klær.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg syns det virker veldig rart. Men det kommer jo an på hvor strenge de er, hvor mye de godtar at du fyller på den - vaktene jeg har ville nok mistenkt deg for juks og kanskje sjekka den flaska.

Skrevet

Jeg har hatt med meg pledd noen ganger, kanskje litt mindre pussig?:P

• Liker 1
Gjest Swipper
Skrevet (endret)

Jeg tok med varmeflasken min. Har så lett for urinveisinfeksjon om jeg blir kald så satt med den bak ryggen/fanget hele tiden. Var ikke noe problem det. Noen så litt rart på meg med en gang jeg tok den opp, men når eksamen startet så tror jeg de hadde nok med sitt. Og jeg gidder ikke å risikere at eksamen og resten av eksamenperioden blir dårlig fordi andre ser litt rart på meg. Så syns du skal gjøre det :)

EDIT: Ang. eksamensvaktene så er de jo alikevel med deg på toalettet for å sjekke at ingen andre er der så om du skulle gjemt noe i flasken hadde de jo fått det med seg. Og de holder jo oversikt over deg hele eksamenstiden også så var ikke noe problem.

Endret av Swipper
  • Liker 2
Gjest Nikki09
Skrevet

På Biltema og div friluftsbutikker så får man kjøpt håndvarmere. Enten sånn med en slags pinne man tenner på og legger inni eller sånn man knekker opp. De er geniale og kan bruker til langt mer enn bare å varme henda. Kjøp to og legg de i lomma feks :-)

Skrevet

Hvorfor er det rart? Det synes jeg virkelig ikke. Dessuten er hva andre mener i grunn ganske likegyldig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange delte meninger her - Dere som synes det er rart, hvorfor? Jeg tror jeg ender opp med å ta den med, jeg. Så slipper jeg i det minste å fryse under eksamen, det viktigste er tross alt å få til et godt resultat :Nikke: Dette med suppe på termos var også en god idé! :) Så lenge det ikke plager noen, så ser jeg ingen grunn for å la vær. Men jeg tror jeg dropper stormkjøkken :ler:

Ts

Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg ville ikke sett rart på noen med varmeflaske, kun vært misunnelig. Om du er litt tidlig ute kan du jo gi eksamensvakten en sjans til å sjekke den, så slipper du at de blir mistenksomme.

Gjest Swipper
Skrevet

Mange delte meninger her - Dere som synes det er rart, hvorfor? Jeg tror jeg ender opp med å ta den med, jeg. Så slipper jeg i det minste å fryse under eksamen, det viktigste er tross alt å få til et godt resultat :Nikke: Dette med suppe på termos var også en god idé! :) Så lenge det ikke plager noen, så ser jeg ingen grunn for å la vær. Men jeg tror jeg dropper stormkjøkken :ler:

Ts

Syns egentlig du burde gå for stormkjøkken :fnise:

Skrevet

Folk flest kjører sitt eget løp på eksamen, jeg pleier aldri å se rart på de som har vaner for å gjøre ting som man vanligvis ikke gjør under normale prøver..

Skrevet

Hadde sikkert tenkt : søren at jeg ikke tenkte på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...