AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Eg lurer på hva deres favorittkake® er .Min er Daimiskake og Amerikansk ostekake.nam,nam :)Når lager dere kaker? eg lager bare til bursdager egentli.Sjeldent eg disker opp med en kake en helt vanlig helg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så godt med ostekaker???? "Alle" ser ut til å synes disse ostekakene er så j**** gode,- jeg synes de smaker skikkelig kvalmt! Ostesmak på kaker er bare ekkelt!!! (beklager utblåsningen ) Forklar meg gjerne hvorfor dette er godt i deres ganer? Jeg synes sjokoladekake er godt, dessverre finnes det mange vonde av disse også... noen lager en topping som smaker høgg, og da putter de dne gjerne midt inni kaka også :S æsj! TOPPING skal kun være på toppen, derav navnet haha 1
Gjest Musekatt Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Hmm, det må nok bli brownies eller mandelkake 1
challenger Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Suksessterte, men den må være laget med skikkelig god "gulkrem". Og en skikkelig klissete pavlova er også veeeldig godt:) Og må ikke glemme marsipankake:p Det ble tre, kunne nok skrevet mange flere, er nemlig en skikkelig kakemons!
Brunhilde Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Det er veldig mange gode kaker, og noen jeg ikke syns ikke er fullt så gode... Jeg er glad i marsipankake, kransekake og brownies. Ikke fullt så glad i ostekaker og bløte bløtkaker.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Pavlova med masse deilig frukt. Hjemmelaget bløtkake. Lager sjelden/aldri kaker. Men jeg liker å spise de.
Anglofil Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Går i grunn ikke an å velge, har jo så mange favoritter. Men de som deler førsteplassen er: * Fyrstekake * Marvposteier * Rullekake med bringebærsyltetøy * Daimiskake * Eplesmuldrekake Mvh Yvonne
isbiten. Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Har alt for mange favoritter! Pavlovakake, brownies, daimiskake og blåbærpai kommer alle på delt førsteplass
Gjest Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Jeg liker krydderkake veldig godt Men også brownies og oreokake, selv om sistnevnte er ekstremt mektig!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så godt med ostekaker???? "Alle" ser ut til å synes disse ostekakene er så j**** gode,- jeg synes de smaker skikkelig kvalmt! Ostesmak på kaker er bare ekkelt!!! (beklager utblåsningen ) Forklar meg gjerne hvorfor dette er godt i deres ganer? Jeg synes sjokoladekake er godt, dessverre finnes det mange vonde av disse også... noen lager en topping som smaker høgg, og da putter de dne gjerne midt inni kaka også :S æsj! TOPPING skal kun være på toppen, derav navnet haha Det heter også frosting, glasur, fyll.. Høres ut som om du har masse dårlige erfaringer med kaker. Denne er for meg kongen av kaker, og den har veldig mange ting i seg blant annet ost. http://www.passionforbaking.com/blog/2010/12/30/oreo-dream-cake/ 1
Gjest Bobler Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Favorittkaka mi er Verdens Beste! Får vann i munnen bare jeg tenker på den.
Vera Vinge Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Jeg liker alle kaker som ikke inneholder krem (som er en av få ting jeg ikke liker), men jeg er spesielt glad i kaker med frukt. Eplekake, fruktterter (særlig sitronterte og rabarbrapai), pavlova, for å nevne noe. Er også glad i tunge sjokoladekaker, spesielt hvis de serveres med noe friskt, som bær, appelsin el.
CathFoto Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 - Eplekake - Oreokake - Snickerskake - Marsipankake om det er jordbær inni, hater bringebær. Jeg baker Eplekake om vi får besøk, ellers er det lite bakst her i huset utenom bursdager. Har laget oreo-iskake når vi har hatt middagsbesøk noen ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå