Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Lurer på hvor man skal møte disse guttene hen jeg, jeg synes ikke de dukker opp noen sted.. Ikke på byen, ikke på butikken eller på tur i skogen.. hehe... Hvor møter dere gutter (gjerne folk som er fra Oslo).. Sikkert teit spl men jeg lurer :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg bodde riktig nok ikke i oslo men i bærum .men var i oslo regelmessig.

jeg måtte de gjerne mannfolka når jeg var ute på gata. en gang kom det en fyr bort å lurte på hva jeg skulle siden jeg så jo så fin ut.mye bedre enn alle andre damene(skulle på jobb intervju og hadde på meg skjorte å sånn)eller gikk meg en tur et sted.

nettet er jo flott?

i butikken...

kafè....

Skrevet

Siden både den kvinnelige og mannlige versjonen av disse trådene inneholder de samme rådene, så begynner jeg nesten å lure på om alle drømmemennene og drømmedamene befinner seg på samme sted, men at vi bare ikke finner dem når vi drar dit :klo:

Min teori er at drømmemennene og -damene allerede har funnet hverandre veldig kjapt, løpt hjem og hatt sex, giftet seg og fått barn før vi andre fikk sukk for oss.

Og så dukker de opp på samlivsforumet etter et par år når den ene har vært utro

Skrevet

Min teori er at drømmemennene og -damene allerede har funnet hverandre veldig kjapt, løpt hjem og hatt sex, giftet seg og fått barn før vi andre fikk sukk for oss.

Og så dukker de opp på samlivsforumet etter et par år når den ene har vært utro

Høres ganske så normalt ut dette, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...