Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært singel snart et år etter et veldig tungt brudd i fjor. Nå føler jeg meg klar til å treffe noen igjen, men jeg aner ikke hvor. Føler ikke at jeg treffer nye mennesker utover den klikken jeg alt er i. Eksen min var en venn før vi ble sammen, og alle andre gutter jeg har hatt et forhold til er gutter jeg kjente fra før. Nå har prøvd jeg på studiet og med nettdating og har til og med vært på speed date, men treffer likevel ingen. Jeg trenger altså tips til lure steder å treffe en potensiell ny fyr!

Videoannonse
Annonse
Gjest tronder
Skrevet

Spørs veldig på hvor i landet du holder til om du får napp her inne ;)

Skrevet

Jeg lurer gjerne på hvor man finner kvinner med litt vett mellom ørenene på rundt 20 :sukk:

Men hvor bor du og hvor gammel er du? De to stikkordene kan nok hjelpe litt med å innsnevre hvor du kan finne potensielle mannfolk :)

Skrevet

Jeg lurer gjerne på hvor man finner kvinner med litt vett mellom ørenene på rundt 20 :sukk:

De er utrydningstruede og veldig sjeldne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

På fotballkamp og strippeklubb.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje litt tidlig å gi opp alle de arenaene allerede, hvis du ganske nylig har begynt å føle deg klar? Det kan jo ta lang tid før den rette dukker opp, og hvis du bruker tid på å bli kjent og utvikle følelser; vel, da sier det seg jo selv :)

Jeg har nylig begynt å prøve meg på nettdating og synes det er et greit alternativ. I hvert fall hvis begge har tålmodighet til å treffe hverandre en stund for å se hvordan det utvikler seg. Ellers er miljøer hvor man har felles interesser, enten det er fag eller hobbyer, et sted jeg har troa på...

AnonymBruker
Skrevet

"I hvert fall hvis begge har tålmodighet til å treffe hverandre en stund for å se hvordan det utvikler seg."

Hear hear! Men get viser seg at kvinner/jenter må bli "tatt med storm"

Skrevet

Jeg får vel komme med standard svaret "Han finner du når du minst venter det".

• Liker 2
Skrevet

Jeg får vel komme med standard svaret "Han finner du når du minst venter det".

Det vil jo per definisjon være akkurat i øyeblikket før man leser den setningen, altså han må krype ut igjennom PC-skjermen :fnise:

Skrevet

:goodbye:

Gjest .-L-.
Skrevet

Janus fant ut at han skulle begynne på dansekurs. Pardans er kanskje lurt :)

Skrevet

Hei!

Jeg har vært singel snart et år etter et veldig tungt brudd i fjor. Nå føler jeg meg klar til å treffe noen igjen, men jeg aner ikke hvor. Føler ikke at jeg treffer nye mennesker utover den klikken jeg alt er i. Eksen min var en venn før vi ble sammen, og alle andre gutter jeg har hatt et forhold til er gutter jeg kjente fra før. Nå har prøvd jeg på studiet og med nettdating og har til og med vært på speed date, men treffer likevel ingen. Jeg trenger altså tips til lure steder å treffe en potensiell ny fyr!

Hva ser du etter hos en mann?

Har sagt det i et par tråder tidligere. Jeg er stor fan av det gamle hei`et. Ser du en du liker, ja så si hei da!

Skrevet (endret)

Tusen takk for både oppmuntringer og gode svar. Men den "når du minst venter det" er litt vanskelig å svelge når man savner å ha noen NÅ.

Jeg bor i Oslo, midt i 20-åra, er elendig til å danse, har til nå ikke truffet noen interessante på studiet og er relativt dårlig til å flørte. Kanskje dette nettgreiene faktisk kan virke om man har tålmodighet nok.

Men jeg vil gjerne ha flere tips, altså. Og takk Janus for linken- skal prøve å plukke opp noen tips der også.

=)

(retta opp skrivefeil)

Endret av Marila
Skrevet

Marila...

Jeg og du har nøyaktig det samme problemet... Jeg finner heller ikke noe bra jenter. INGEN!

Eller, det er jo noen. Men de fleste har ikke mere enn 10 IQ... Og jeg vil gjerne ha en voksen 20 åring +++ ( er snart 20 ) Men så er spm hvor finner man dem?

Jeg leter ikke ute.. Jeg kan ikke ta en full dame seriøst ... Jeg klarer det bare ikke

Så da er det vell studier neste år, der er det alltid noen bra. På den nye jobben som jeg kommer til å få meg... Igjennom basketball som jeg skal begynne på osv. Det finnes steder man kan finne.. Min forige fant meg på en benk av alle steder!

VI er unge kjære deg.. Vi har enten et eller MANGE forhold i vente, håper jo på ett, men det finner vi ut av :) Bare slapp av så kommer en prins på en hvit hest til deg, eller du til ham. You never know.

Den beste flørtinga er jo å ikke flørte siden du sier at du er dårlig på det. Jeg har sluttet å flørte, og derfor har jeg hørt at jeg har blitt DRIT flink. Det er pga jeg ALDRI blir nervøs lengre, uansett hvor bra jente du er.

Lykke til!! :D

Skrevet

nettdating kan funke men man må betale for at det skal gi resultater.

Var medlem en stund før jeg betalte uten noe respons. Så ble jeg vip da fikk jeg en del melinger. Så tok jeg grepet og sendte start mel til alle jeg likte.

Nå har jeg to jeg skravler med nesten dagelig.

AnonymBruker
Skrevet

ute på tur i skogen,eller på fjellet! i butikken. ute på gata? det er så mange alternativer.

AnonymBruker
Skrevet

Man finner dem overalt, man må bare tørre å inngå en samtale selv om man ikke kjenner dem. Jeg har en eks jeg møtte på bussen, en annen jeg møtte på flyet. Man finner iallefall ingen hvis man sitter inne!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor du i Aust-Agder og er rundt 20 så finner du en her! hehe

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor bor du og hvor gammel er du? De to stikkordene kan nok hjelpe litt med å innsnevre hvor du kan finne potensielle mannfolk :)

Her har du ei, i alle fall. Søt jente med vett mellom ørene. Men så er jeg litt yngre enn tjue år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...