Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Marila...

Jeg og du har nøyaktig det samme problemet... Jeg finner heller ikke noe bra jenter. INGEN!

Eller, det er jo noen. Men de fleste har ikke mere enn 10 IQ... Og jeg vil gjerne ha en voksen 20 åring +++ ( er snart 20 ) Men så er spm hvor finner man dem?

Jeg leter ikke ute.. Jeg kan ikke ta en full dame seriøst ... Jeg klarer det bare ikke

Så da er det vell studier neste år, der er det alltid noen bra. På den nye jobben som jeg kommer til å få meg... Igjennom basketball som jeg skal begynne på osv. Det finnes steder man kan finne.. Min forige fant meg på en benk av alle steder!

VI er unge kjære deg.. Vi har enten et eller MANGE forhold i vente, håper jo på ett, men det finner vi ut av :) Bare slapp av så kommer en prins på en hvit hest til deg, eller du til ham. You never know.

Den beste flørtinga er jo å ikke flørte siden du sier at du er dårlig på det. Jeg har sluttet å flørte, og derfor har jeg hørt at jeg har blitt DRIT flink. Det er pga jeg ALDRI blir nervøs lengre, uansett hvor bra jente du er.

Lykke til!! :D

Vet du? Trodde virkelig ikke det fantes menn som var ute etter smarte damer! Nå ble jeg lettet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...