Gå til innhold

Bloggere og sko?


Mynona

Anbefalte innlegg

Jeg synes de er ok, men vil ikke ha de selv.

Men må si jeg blir litt oppgitt over at Nettenestea-bloggeren har kjøpt 11 par sånne sko. De er jo ikke akkurat tidløse.

Må huske på at de største bloggerne blir sponset, så det er lite sannsynslig at hun har kjøpt alle disse selv.

Jeg har Jeffrey Campbell Lita selv, og synes de er kjempefine! Og ja, de er veldig moderne :) Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, eller hvor dere bor, men her i Ålesund ser jeg jenter på min alder med slike sko overalt! Så viss dere er litt eldre (ikke frekt ment altså), eller bor "på landet", så er det nok ikke så rart dere ikke har fått det med dere, da denne trenden er mer for de yngre generasjonene :) Men uansett, smaken er som baken - delt i to!

Hilsen jente 17 :)

Jeg er verken gammel eller bor på landet, og joda jeg har fått med meg at det er inn blant bloggere, og blogglesere, men jeg syns ikke det er noe mer pent av den grunn.

Tror mange av jentene som kjøper disse er godt påvirket av bloggerne. Og det er jo ofte sånn at når ting blir hippt skal alle ha det. Uansett hvor stygt det er. Det er også derfor mange 9-10 klassinger ser kliss like ut..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fjerde skoen på høyre rad var grusomt :haar: Herregud.. Hvem er det som designer noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg har Jeffrey Campbell Lita selv, og synes de er kjempefine! Og ja, de er veldig moderne :) Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, eller hvor dere bor, men her i Ålesund ser jeg jenter på min alder med slike sko overalt! Så viss dere er litt eldre (ikke frekt ment altså), eller bor "på landet", så er det nok ikke så rart dere ikke har fått det med dere, da denne trenden er mer for de yngre generasjonene :) Men uansett, smaken er som baken - delt i to!

Hilsen jente 17 :)

Siden når er Ålesund ikke på landet? Unnskyld at jeg ler :fnise:

I Trondheim, som vel ikke akkurat er på landet, har jeg til nå kun sett et par stykker. Ingen av dem så bra ut, ingen av dem kunne gå med dem. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå siktet jeg ikke til deg, eller til de andre som sa de ikke likte skoene, men til de som ikke hadde sett skoene "in real life". Sa heller ikke at det er noe galt i å ikke like skoene, så den frekke tonen din kan du ta en annen plass :)

Jeg bor i Oslo sentrum og tror jeg har sett de skoene "in real life" 2 ganger..

Syns forresten det er du som har en frekk tone her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere angriper meg for, egentlig? Jeg har da ikke sagt noe stygt til noen? :klo: Jeg bare sa meningen min, og forklarte noe til de som ikke hadde sett skoene før.

Og å "disse" byen jeg bor i..? Veldig modent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vodka

Det var jo du som fremstilte Ålesund som en by som ikke er "på landet". Da må du regne med at de som bor i Oslo og Trondheim mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse bøffelskobrukerne har nå iallefall klart å lure dere til å snakke om dem. Derfor kler de seg på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo du som fremstilte Ålesund som en by som ikke er "på landet". Da må du regne med at de som bor i Oslo og Trondheim mener noe annet.

Burde vel egentlig ikke regne med det i en tråd som handler om sko? Men altså, det var ikke ment som en fornærmelse mot noen, viss noen tolket det slik. Var heller ikke ment som at Ålesund er verdens navle og at alle som bruker JC sko bor her, haha. Grunnen til at jeg nevnte det var for kun for å informere om hvor jeg hadde sett disse jentene (da jeg regnet med at kanskje noen kom til å spør), og at det er mest sannsynlig å se disse skoene i byer, fremfor i små bygder rundt omkring (Siden jeg i alle fall ikke har sett noen i min lille hjembygd). Trodde virkelig ikke noen kom til å henge seg opp i det. :sjenert:

Ble veldig usaklig dette her, beklager det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel egentlig ikke regne med det i en tråd som handler om sko? Men altså, det var ikke ment som en fornærmelse mot noen, viss noen tolket det slik. Var heller ikke ment som at Ålesund er verdens navle og at alle som bruker JC sko bor her, haha. Grunnen til at jeg nevnte det var for kun for å informere om hvor jeg hadde sett disse jentene (da jeg regnet med at kanskje noen kom til å spør), og at det er mest sannsynlig å se disse skoene i byer, fremfor i små bygder rundt omkring (Siden jeg i alle fall ikke har sett noen i min lille hjembygd). Trodde virkelig ikke noen kom til å henge seg opp i det. :sjenert:

Ble veldig usaklig dette her, beklager det. :)

Kan fort bli missforståelser nr man skriver ting på nettet og man ikke hører tonefall eller ser ansiktsutrykk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse skoene er stygge. Det ser ut som om man går med hover på beina, samme hvor 'in' det er.

Men nå er jo jeg høggammal også da. :fnise:

Den eneste fra det merket som jeg synes 'går an' erRumble.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virveldyr

Hah, har lagt merke til at jeg ser sånne sko mye oftere på blogger enn ute i "virkeligheten" (mulig jeg ikke kommer meg ofte nok ut :sjenert: ). Synes uansett de er fine, selv om jeg neppe hadde klart å gå med dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at disse skoene var gyyyyselige selv en stund - helt til jeg prøvde de på av en merkelig grunn og da falt jeg pladask! Elsker JC skoene, og spesielt Lita modellen. Men jeg skal være enig i at noen av de er mindre pen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de er dritkule og hadde garantert hatt en par (eller fire) om de hadde vært priset litt lavere. JC er ikke akkurat klassikere, så jeg vil ikke bruke så mye penger på et par sko jeg, nesten helt sikkert, kommer til å gå lei av ganske raskt.

Det er nettopp den klumpete formen som gjør de så kule, synes jeg, men ser at de fleste mener det er det som er negativt med skoene. Folk er forskjellige. :)

Jeg har et par blå Brooklyn fra Lundberg, da. De er jo litt like i formen, og klumpete nok for meg i hverdagen. Vil ha de i sort og brun også. Elsk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

For ett år eller to tilbake hadde jeg sikkert elsket de, nå synes jeg de bare er pene "på hylla" og ikke på bena. Det blir rett og slett for mye, dessuten er det få som mestrer å gå med de så det ser bare dumt ut. Gutta liker dem heller ikke ... he he! Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Jeg liker dog de på femte rad til venstre. De har ikke den voldsomme klumpete "tåen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg kjøpte mine var det veeldig få som hadde de. Jeg elsket sjokkfaktoren med de nettopp fordi de er så styggfine.

Nå er jeg lei, men kan jo ikke akkurat kaste de av den grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...