Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 For å delta i et utdrikningslag? Saken er den at jeg skal flytte til Skottland, og jeg har et par venninner her i Norge som jeg kunne tenkt meg å ha der! Har også to veldig gode venninner i London, de tror jeg at jeg kan få til å komme. Men man gidder kanskje ikke reise helt til utlandet? Nå er det ikke jeg som skal arrangere det, det er vel forloveren min sin oppgave....Jeg får høre med henne hva hun hadde tenkt. Jeg hadde syntes det var så koselig å samle "alle" (dvs. fem stk ) venninnene mine og ha en skikkelig jentekveld/helg. Hvor langt ville dere reist?
Montezuma Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Vi er en venninnegjeng som er/har vært "spredd for alle vinder" i mange år. Slike ting som utdr.lag har vi ikke hatt der vi bor, men avholdt i hjembyen vår, der vi alle kommer fra og har familie. Det har gjort at alle har hatt et sted å bo, har kombinert det med familiebesøk og andre ting som feks ferie. Tror det kan være vanskelig å få det til i utlandet av praktiske og økonomiske årsaker, men det vet bare venninene dine. Spør dem!
jea Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 For meg hadde det vært snakk om hvor mye det ville ha kostet å reist..Hadde det vært så jeg hadde nok ville jge reist hvor som helst..tatt det som en weekend tur
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Kom an på hvem sitt lag det var. Hvis det var min beste venninde over alle ville jeg gladelig reist til Kina. For søsteren min..... Vel hun ville aldri reist noe sted selv til sitt eget lag, men jeg ville reist til Kina der også. For alle andre..... Tviler på at jeg hadde reist ut av landet.....
Jens Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 For en god venninne hadde jeg såklart blitt med utenlands!!!!Kjempekoselig!!Så lenge man får vite om det en stund i for veien, så man kan spare litt :D
-ida- Skrevet 28. januar 2004 #6 Skrevet 28. januar 2004 Jeg ville ha dratt og tatt det som en helgetur. En dag blir det litt for dyrt og langt men for en helg er noe annet i mine øyne.
zmurfette Skrevet 28. januar 2004 #7 Skrevet 28. januar 2004 Hadde reist om det hadde vært en langhelg og laget til en god venninne. Om det bare var for en dag eller to og/eller det hadde vært en mer perifer person hadde jeg ikke reist så langt. Men siden dere kun er 5 stk. vil jeg jo anta at alle er nære venninner av deg.
Gjest Madley Skrevet 28. januar 2004 #8 Skrevet 28. januar 2004 Ville strukket meg ganske langt for bestevenninna min og søskenbarnet mitt. Men andre??? njaaa..... Siden jeg bor oppi huttiheita fra før av, så er selv Oslo ganske langt altså...
Bergenspike Skrevet 28. januar 2004 #9 Skrevet 28. januar 2004 Jeg ville reist til Skottland. Det er tross alt ikke så langt dit og det er en kjempemulighet til å få se stedet du skal/har flyttet til.
blåveis Skrevet 28. januar 2004 #10 Skrevet 28. januar 2004 Jeg ville reist til Skottland. Det er tross alt ikke så langt dit og det er en kjempemulighet til å få se stedet du skal/har flyttet til. jeg synes du bør velge Norge eller London, for at færrest mulig skal måtte reise langt (til og fra London er da også en av de billigere flystrekningene) dersom du legger det til Skottland, må jo alle reise dessuten regner jeg med at de flest vil komme på besøkt til deg i Skottland etter hvert..
Vestlandsbrud Skrevet 28. januar 2004 #11 Skrevet 28. januar 2004 Eg hadde sett på det som ein gylden anledning til å komme meg vekk og bort og kanskje sjå ein plass eg ikkje hadde sett før, og Skottland hadde eg gladeleg reist til!
hallingbrud Skrevet 28. januar 2004 #12 Skrevet 28. januar 2004 For å være ærlig så tror ikke jeg at jeg hadde hatt råd til å dra til utlandet på utdrikkingslag. Når sommerferien er planlagt, så har jeg sjelden noen tusen kroner ekstra å bruke... Det koster jo med flytur og overnatting, i tillegg til noen hundre kroner for selve utdrikkingslaget. Det blir endel penger, det. I tillegg kommer jo penger til selve bryllupet (reise, overnatting og gave) senere på sommeren, og det må jo prioriteres fremfor et utdrikkingslag. Men det klart jeg ville vært forferdelig lei meg for ikke å ha muligheten.
Holly Hobbie Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2004 Det er ikke så dyrt å reise til Skottland. Ryanair flyr jo til Glasgow, og Duo til Edinburgh. Så London eller Skottland blir like dyrt 8dvs. det er billigere å gjøre ting i Skottland - London er en dyr by). Hvis venninnene mine komer til Skottland, så kan de jo bo hos meg, så det blir billigere ueansett. Jeg får høre litt med forloveren min. Kanskje hun allerede er i gang med planleggingen - hvem vet?
momo Skrevet 28. januar 2004 #14 Skrevet 28. januar 2004 Hadde det vært min beste veninne hadde jeg prøvd så godt jeg kunne. Vi er ikke av de med god økonomi, så da spørs det hvor lang tid i forveien jeg hadde fått beskjed, sånn så jeg hadde hatt lenger tid på meg og spare. Men jeg hadde ikke reist for noen som ikke stod meg veldig ner. :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå