Gå til innhold

Açai forte / Chili forte


mini-my

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, er det noen som har testet ut Açai forte eller Chili forte? Har lest mye positivt, men greit å høre fra andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desverre :/ men vil gjerne også høre andres erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristinaandersen.no

fotballfrue.no

De tar det hver dag og skriver om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristinaandersen.no

fotballfrue.no

De tar det hver dag og skriver om det...

... og får betalt for det! Med andre ord, forhør deg heller her inne ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var akkurat det jeg tenkte Mubba :) Farlig å stole 100% på de som blogger og tjener penger på produktene...

Anonymbruker; Açai forte skal styrke immunforsvaret, gi positiv effekt på hjerte- og karhelse, økt energi og overskudd og Ung, sunn og frisk hud. Chili Forte skal gi økt forbrenning, dempe sukkersuget, øke blodsirkulasjonen og være godt for immunforsvaret..

Jeg har veldig lyst å teste ut Açai forte da jeg kunne trengt litt ekstra energi og overskudd for tiden. Det var nesten så jeg bestilte for å teste det ut nå, men ble litt skeptisk igjen når jeg så dette innlegget: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=635588.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at disse produktene ikke utfører noen mirakler. Kosttilskudd er gjerne markedsført med store lovnader og med liten skrift under.

Svært få kosttilskudd klarer å dokumentere sine påstander i randomiserte, doble blindtester som er den gylne standarden i testing av legemidler. Ofte er også dokumentasjonen basert på testing av noen av innholdet, gjerne begrenset og gjerne in vitro eller på dyr.

Jeg ville ikke personlig brukt penger på dyre kosttilskudd. Er det dog et kosttilskudd jeg ville brukt penger på så er det tran eller annen omega3-rik olje. Den lover dessverre ikke noe økt energi per se, men fett er jo flytende energi så det kan jo hjelpe hvis det er drivstoff du mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...