Gjest Tessaa Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg er så sinnsykt lei av å høre andre kritisere seg selv, og ikke minst kritisere andre. Jeg er også lei av å kritisere mitt eget utseendet, noe jeg har gjort i en lang periode. Jeg har vært usikker, gråtet noen ganger og nesten gjemt meg fordi jeg har vært så usikker. Men i går tenkte jeg at det må bli slutt på kritiseringen. Jeg er ikke size zero eller size 100, jeg er size "me" og være kjempe fornøyd med det. Det kan du også. Om det er noen tøffe der ute, som tørr å skrive her hva de er fornøyde med når det gjelder sitt utseende, så blir jeg kjempe glad. Spre litt positivitet! Det hjelper så mye å skrive ned noen punkter om hva man liker med seg selv. Det kan høres så sinnsykt egoistisk ut når man skriver det sånn, men det er kanskje derfor at det er vanligere å kritisere seg selv? Vel, nå syns jeg vi skal komme ut at den sonen, rette oss i ryggen og skrive ned hva vi LIKER med oss selv. Der er faktisk ikke dumt å være fornøyd... kom igjen, vær litt tøff! Jeg kan starte med ting jeg liker: Jeg er fornøyd med øyene mine, siden de er lyseblå og store Jeg er fornøyd med håret mitt, siden det er langt og fyldig Jeg er fornøyd med kroppen min, siden det er den som gjør at jeg er meg Jeg er fornøyd med føflekken jeg har på benet, bare fordi det er meg også Ikke la meg stå alene og virke som den mest egoistiske og overfladiske personen - skriv ned hva du liker med deg selv! Bring some positive energy! Endret 8. mai 2012 av Tessaa 3
Gjest T0na Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Denne siden likte jeg jeg liker mine brune øyene, mitt korte hår, magen min og leggene mine Håper flere slenger seg på! 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Jeg er LEI av å kritisere meg selv, så her kommer det: Jeg trener drithardt fordi jeg hater den ekle kroppen min, men sannheten at kroppen min er dritlekker, jeg er fin, kroppen min er god å bo i, jeg skal trives i den, rumpa mi er bare mi, og den er SEXY, tro det eller ei! ( sagt til meg selv ) SÅ DET SÅ! 4
Rhiannon Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Åååh så god ide!! Jeg liker ansiktet mitt, fordi det er så pent når jeg smiler! (og så liker jeg kroppen min generelt for tida! Men det er fordi jeg vet at jeg er gravid, så alt som kunne vært skavanker er plutselig ok )
Gjest Tessaa Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Denne siden likte jeg jeg liker mine brune øyene, mitt korte hår, magen min og leggene mine Håper flere slenger seg på! Jeg er LEI av å kritisere meg selv, så her kommer det: Jeg trener drithardt fordi jeg hater den ekle kroppen min, men sannheten at kroppen min er dritlekker, jeg er fin, kroppen min er god å bo i, jeg skal trives i den, rumpa mi er bare mi, og den er SEXY, tro det eller ei! ( sagt til meg selv ) SÅ DET SÅ! Åååh så god ide!! Jeg liker ansiktet mitt, fordi det er så pent når jeg smiler! (og så liker jeg kroppen min generelt for tida! Men det er fordi jeg vet at jeg er gravid, så alt som kunne vært skavanker er plutselig ok ) Hurra, sånn skal det låte tøft at folk skriver ned ting de liker, det er bare å fortsette Endret 8. mai 2012 av Tessaa 1
Gjest finurlig Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Supert tiltak! Jeg liker øynene mine, de har perfekt mandelform Og jeg har lange ben 1
Gjest Anon Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Yeah girls! High fives til alle! Jeg liker øynene og øyenbrynene, leppene, mine ben og armer, puppene også liker jeg hendene og føttene mine, haha. 1
Gjest Tessaa Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Ja, high five, jenter!! merker jeg bare blir på bedre humør av å lese alle de positive tingene Endret 8. mai 2012 av Tessaa 1
summerrain Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Woho, flott tråd :D Jeg liker: -Føflekken jeg har på puppen, den ser bra ut når jeg har utringing! -Øynene mine, de er store og veldig blå. -at puppene mine ser bra ut med bh! -Tennene mine er helt rette og hvite og jeg har aldri hatt regulering :D De trekker opp hele ansiktet mitt! Dette var faktisk vanskeligere enn jeg trodde, tydelig at jeg er kritisk til meg selv! Supert å lese om dere andre 1
Gjest Tessaa Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Woho, flott tråd :D Jeg liker: -Føflekken jeg har på puppen, den ser bra ut når jeg har utringing! -Øynene mine, de er store og veldig blå. -at puppene mine ser bra ut med bh! -Tennene mine er helt rette og hvite og jeg har aldri hatt regulering :D De trekker opp hele ansiktet mitt! Dette var faktisk vanskeligere enn jeg trodde, tydelig at jeg er kritisk til meg selv! Supert å lese om dere andre Ja man merker at man er vant til å kritisere seg selv mer enn man roser seg selv, synd at det har blitt sånn! Veldig morsomt å lese hva dere er fornøyd med 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Jeg liker smilet mitt, selv om tennene ikke er superrette og jeg skulle hatt regulering, så er det likevel mitt smil og det beste jeg kan smile :D 1
Aldrisur Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Jeg er så utrolig takknemlig for at : - jeg er født og oppvokst i Norge - er frisk og oppegående, både fysisk og sosialt - barna mine er velskapte, sunne, friske og glade - mannen min er en snill og morsom - jeg er velsignet med en positiv innstilling til livet - jeg har masse livserfaring, på godt og vondt - jeg har en jobb jeg trives med og gode kolleger - jeg har venner jeg kan stole på - jeg har mitt eget trygge hjem, mat på bordet hver dag, og en god seng å sove i - jeg er meg. Håper ikke dette var en avsporing - men initiativet ditt Tessaa, fikk meg til å tenke på litt mer enn bare uteseendet mitt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Eg er utrulig takknemlig for: - evnen til å sjå det humoristiske i det meste - empatien min og ikkje dømme andre (for det meste...) - propsjonert ansikt - rak i ryggen! - tynnare enn eg trur (pleier å prøve str 44, men må alltid hente 38-40. Dette gjentar seg kvar gong eg handlar klær. Lærer aldri). - fin hud 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Jeg er råstolt av rumpa mi. Den har jeg alltid fått mye skryt for - selv om den har bikka 40 år. Jeg har en sunn og veltrent kropp, som ser bra ut. Jeg liker mitt rødblonde hår med naturlig fall. Jeg er stolt av at jeg er en reflektert person, som kan hjelpe mine venner. Jeg er stolt av mine kunnskaper. Herlig tråd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå