Gå til innhold

GCB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har liksom et elsk-hat forhold til det. Jeg syns det kan være litt over the top, men noen ganger er det jo akkurat det man trenger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at det ikke kommer en sesong 2. :(

Ja, ble skikkelig overrasket og skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signer gjerne www.savegcb.com hvis du ønsker en sesong 2 :)

Skjønner ikke helt hvordan noe sånn kan hjelpe, når det høyst sannsynlig til syvende og sist baserer seg på seertall :/

Ellers synes jeg GCB er morsom og lett underholdning, men jeg synes det hadde/har potensiale til å være så mye bedre. Kjedelige storylines, rett og slett. Men fantastisk konsept! Er kristen selv, og synes de har klart helt glimrende å gjøre narr av det dobbeltmoralske i mennesket framfor å latterliggjøre religion i seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Kristin Chenoweths karakter er morsom, de andre er ganske kjedelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lover jeg skal se det på nettet etter hvert... Må bare komme meg gjennom cold case og real housw. of beverly hills

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan noe sånn kan hjelpe, når det høyst sannsynlig til syvende og sist baserer seg på seertall :/

Ellers synes jeg GCB er morsom og lett underholdning, men jeg synes det hadde/har potensiale til å være så mye bedre. Kjedelige storylines, rett og slett. Men fantastisk konsept! Er kristen selv, og synes de har klart helt glimrende å gjøre narr av det dobbeltmoralske i mennesket framfor å latterliggjøre religion i seg selv.

Ta deg en prat med Jericho fansen du ;) De baserer seg ikke på seertall. Seertallene var bra nok til fornyelse. Serier på samme kanal med lavere seertall, mindre såkalt "critical acclaim" og mindre kult-lignende-fanbase ble fornyet. De ga etter for OMM (One Million Moms) og de crazy kristne som protesterer mot alt den prøver og si.

Endret av Scherbatsky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...