AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 flisene er flekkete og matte...får det ikke rent med å moppe. Noe jeg kan bruke som gjør at de blir rene og blanke?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Bland ut oppvaskmaskinsåpe i vann og vask med det.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Bland ut oppvaskmaskinsåpe i vann og vask med det. Ok...kanskje det ja,har du prøvd det? Har prøvd turtle woks som noen anbefalte, det hjalp IKKE.
Umuriel Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Er problemet at de ser skjoldete ut eller at de ikke er rene? Vi har matte fliser, så de blir ikke skjoldete, og de blir helt rene når jeg skrubber med svamp. Bruker sånn type svamp som man kjøper 10 av i en pakke for 10 kroner eller noe slikt. Hvis det er skjoldete syns jeg det beste er mikrofiberklut og vann.
Flisboden Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Gå til din nærmeste flisforhandler og spør om de har flisvask. Dette er kraftigere vask spesielt beregnet for fliser. Inneholder litt syre som løser opp vanskelige flekker. Hvis du har klinker eller terracottafliser kan disse behandles for å få tilbake glansen i dem. Hilsen Flisboden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå