Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #61 Skrevet 11. mai 2012 Hei TS! Jeg vet ikke om linken allerede er foreslått, men på inweddingdress.com Er det kjempemange fine kjoler med priser på 200-300 dollar. Jeg har funnet min der Har du mottatt kjolen da? Jeg tok en kjapp tur innom siden, fant med en gang mye som tyder på at de som driver den siden er useriøse. Og her er en tilbakemelding fra ei som kjøpte derfra: I ordered two dresses from this website for my wedding 6/12, they both came in when they said they would but the quality of both the dresses is horrible! I understand that the price is cheap but they could at least send you a dress that is sewn together! The dress above #bc665 looks really nice in the picture but when you get it it is just all really cheap tulle. the dress I received is not sewn properly where the skirt meets the bodice so there is a one inch gap of un sewn material, the buttons are literally hanging on by one string so my seamstress was unable to button it, she was afraid they would pull right off! the bodice of the dress has loose stings hanging everywhere so all the embroidering is pulling out!!!!! I DO NOT RECOMMEND BUYING ANYTHING FROM THIS SITE!!!!! Varsellampe? Er litt viktig å sjekke om sider får negative omtaler, jeg hadde IKKE turt å kjøpe derfra. 1
ssecret Skrevet 11. mai 2012 #62 Skrevet 11. mai 2012 Har du mottatt kjolen da? Jeg tok en kjapp tur innom siden, fant med en gang mye som tyder på at de som driver den siden er useriøse. Og her er en tilbakemelding fra ei som kjøpte derfra: I ordered two dresses from this website for my wedding 6/12, they both came in when they said they would but the quality of both the dresses is horrible! I understand that the price is cheap but they could at least send you a dress that is sewn together! The dress above #bc665 looks really nice in the picture but when you get it it is just all really cheap tulle. the dress I received is not sewn properly where the skirt meets the bodice so there is a one inch gap of un sewn material, the buttons are literally hanging on by one string so my seamstress was unable to button it, she was afraid they would pull right off! the bodice of the dress has loose stings hanging everywhere so all the embroidering is pulling out!!!!! I DO NOT RECOMMEND BUYING ANYTHING FROM THIS SITE!!!!! Varsellampe? Er litt viktig å sjekke om sider får negative omtaler, jeg hadde IKKE turt å kjøpe derfra. Jeg har ikke kjøpt enda. Venter enda på frieriet. Men oisann Det hørtes ikke bra ut. På "min" kjole er det heldigvis bare gode tilbakemeldinger HER . Nå er det forsåvidt bare denne jeg vil ha( ), så jeg tror jeg tar sjansen.
Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #63 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har ikke kjøpt enda. Venter enda på frieriet. Men oisann Det hørtes ikke bra ut. På "min" kjole er det heldigvis bare gode tilbakemeldinger HER . Nå er det forsåvidt bare denne jeg vil ha( ), så jeg tror jeg tar sjansen. Siden du har bestemt deg, så håper jeg at du er heldig. Jeg er bare redd for at folk gjør for lite research og ender opp med noe de ikke er fornøyd med på den store dagen. Jeg hører skrekkhistorier hele tiden. Her er for øvrig noe annet du og andre som vurderer kjøp fra inweddingdress.com kanskje finner interessant å lese. Er med bilder av en kjole de har sydd også: http://bridalbudget.wordpress.com/2010/02/07/www-inweddingdress-com/ 1
Greenlight Skrevet 1. juni 2012 #64 Skrevet 1. juni 2012 Ikke for å være kjip, det er sikkert ikke enkelt å være deg i denne situasjonen, men det der kan man da ikke godta? vi lever tross alt i 2012! Min kjole kosta 9000, jeg skulle betale den selv, men forloveden spyttet i 4500 fordi det var så viktig for han at jeg fikk akkurat den kjolen jeg ville ha. Hvordan får du det resten av livet når du må være med en mann som bestemmer over deg på denne måten? Tror han trenger en alvorstilsnakking...:/
chadahl Skrevet 2. juni 2012 #65 Skrevet 2. juni 2012 Hei hei kjære deg jeg har handlet et par t skjorter og sommerkjoler på etsy, og har vært veldig fornøyd med de altså, men nå er jo alle på etsy "småbuttikker" for seg selv så det er jo så forskjellig hva du komer borti der Jeg har selv sett masse på forskjelige nettsider hvor de selger billigkjoler, og har funnet masse fine kjoler - så for min del ligger nok kjolen på alt fra 1500- 3500, og de er KNALLFINE :D http://www.edressit.com/ http://www.china-hxz.com www.ulovemotherofbridedresses.com/ bare noen OG mens jeg poster så må jeg jo høre hva folk sier om c0344 på china-hxz ? http://www.china-hxz.com/en/search.asp?action=search Syns den er såååå vakker og spesiell Og så over til saken om din manns sterke meninger om økonomi - Alle skal såklart få ha sine egne meninger, men er det ikke litt vel dårlig gjort og si til denne jenta som gleder seg til bryllup (håper jeg?) at hun ikke burde gifte seg med en sånn idiot og si slike stygge ting, og heller ikke TØRRE og stå frem med rett navn? Dette skal være et sted vi gir hverandre gode tips og hjelpende tanker ikke rakker ned på de som har en litt særere samboer Jeg synes jo at du burde få lov til og ha en litt sterkere stemme i denne diskusjonen, da det er DU som får "mest" oppmerksomhet på dagen deres, og en kjole fra fretex er ikke for hvermansen gitt Men med god planlegging og nøye research kan oxo DU få en fantastisk flott kjole til ja 1700 NOK, det er ikke umulig i det hele tatt, men ligger litt risk bak det med tanke på bestilling, og kanskje man ender opp med og bruke 600kr på fiksing hos sydame. (om det er mulig) Leste den bloggen som ble postet her tidligere http://bridalbudget.wordpress.com/page/2/ og her står det jo både gode og dårlige erfaringer... er slikt du må google på nett så får du de svarene du trenger :D Masse lykke til, dette klarer du og ordne heeeeelt selv!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #66 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Monsoon har en del fint og rimelig: http://www.monsoon.co.uk/dresses/bridal-dresses/icat/bridaldresses/&bklist=icat,5,shop,women,dresses,bridaldresses Det ligger en butikk i Bogstadveien i Oslo, eller så kan man sjanse og bestille på nett. Disse koster 3000 ca, så budsjettet holder ikke. TS; jeg forstår at han synes det er tullete å bruke eksempelvis 20.000 på en kjole, eller ønsker at du prøver å finne noe på Finn. Men han er urimelig, og jeg hadde ikke akseptert en så barnslig måte å legge frem dette for deg på. Vanlig pris for brukte kjoler på Finn(og der er det mye fint) er ca 5000. Jeg ser flere bilder på Finn fra Ebay(også av folk jeg vet hvem er som selv synes de var nydelige) - og jeg ser umiddelbart av kjolene er en ekstremt dårlig kopi. Jeg vurderte selv å kjøpe på Ebay etter masse skryt, men når jeg så resultatet på andre er det aldri noe jeg ville kjøpt selv. Endret 4. juni 2012 av Iah 1
Evie Skrevet 3. juni 2012 #67 Skrevet 3. juni 2012 Hei ts. Ble litt nysgjerrig jeg. Hvordan kjole vil du ha og hvilken str er du?
Gjest Iah Skrevet 4. juni 2012 #68 Skrevet 4. juni 2012 Tråden er ryddet for kjøp/salg-annonser. Iah, mod
Glorya82 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #69 Skrevet 8. juni 2012 Hei ts. Ble litt nysgjerrig jeg. Hvordan kjole vil du ha og hvilken str er du? Jeg er strl 34/36. Liker kjoler som er vintage aktige Allah den kjolen Kate Moss giftet seg i nå for et år siden eller når det var, eller litt romantiske kjoler uten for myedill som store puffermer og slep.. Ellers så liker jeg også korte kjoler som er helt enkle men med kanskje en fin design detalj som for eks fint snitt i ryggen som er halvåpen, eller ermersom er halvlange men sydd sånn at den er åpen over skuldra, og at stoffet er enkelt med delikat og fint. Ser at det blir litt vanskelig å finne dette bland de rimligste kjolene. Men tusen tusen takk for alle tips og lenker:) gull verdt i en hverdag med en liten baby der man ikke får så mye tid til å finne sånne nettsider selv:) For å være helt ærlig så er bryllupet satt på vent litt da jeg og min samboer krangler om alt for tiden... Kjenner at etter vi fikk barn så er jeg ikke så tolmodig med oppførselen hans lengre..:/ så vi må vel først få forholdet til å fungere igjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå