Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Jeg blir drit deppa av den ene artikelen som ligger oppe på KG nå. "Derfor er du evig singel" og bilde av ei deppa pen dame. Jeg mener med hånden på hjerte at alle kan finne den perfekte kjæresten for seg hvis de vil. Man må bare klatre litt ut av komfor sonen sin, bli mer bevisst på hva man ønsker seg og gjøre det man kan for å finn/ få det. Jeg har blitt helt hekta på dating og kjærlighet de siste årene. Har fått så masse erfaring og har lært så mye om meg selv, mennesker og det motsatte kjønn. Når jeg fant kjæresten blr det klart for meg at alle disse erfaringene har bidratt til at jeg fant nettopp han. Så gå ut, ta sjanser, let og du vil finne! 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Ja stakkars pene dama på det bildet. Alle kjekkasene er enten opptatt, ikke interessert eller vil bare ned i buksa på henne. Hun kommer til å være evig singel! 1
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Ja stakkars pene dama på det bildet. Alle kjekkasene er enten opptatt, ikke interessert eller vil bare ned i buksa på henne. Hun kommer til å være evig singel! hehe.. vel jeg har en del veninner som har gitt opp også. Det er noe i det som står i artikelen når det kommer til at man bli kresen, men jeg ser ikke på det som noe negativt. Jo mer bevisst du er jo bedre partner for deg vil du finne, når du endelig finner han. De som er single i voksen alder bør snu litt på det og heller føle seg heldig! Er man voksen og singel slipper man å ta feil valg basert kun på forelskelse. Man kan sjekke av på en liste og dermed slippe en del av de som man egentlig ikke passer sammen med selv om de er sååå kjekke og såååå kuule!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Klart det er jo folk der ute som bare er uheldig. De er aldri på rett sted til rett tid for å møte en som matcher uansett hvordan krav de har. Men ganske sikker på at hvis de bare senker utseendekravet så finner de noen rimelig kjapt. Hadde jeg hatt samme krav til utseende nå som da jeg var 15 år gammel så hadde jeg hatt større sjanse for å bli astronaut enn å finne meg noen.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Jeg har blitt helt hekta på dating og kjærlighet de siste årene. Jeg vil heller være singel enn desperat. 2
Cordelia Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Uff, ble så provosert når jeg leste gjennom artikkelen at det ble skumming. For det første er det visst desperat å være singel, alle kvinner i tredveårene sitter og ønsker seg barn og familie og hører den biologiske klokken, for ikke å snakke om at vi er for kresne, ikke sosiale nok,eller for sosiale, umodne.........gikk helt i surr. Makan til depressiv vinkel på det å være singel. Ikke minst en eneste samling av eksperter si ting man har hørt tusen ganger før....... En av de mest ubukelige artikkelen jeg har lest på lenge. Det er ikke alle av oss som går rundt og griner fordi vi er single over lengre perioder. Heller ikke går vi nødvendigvis rundt med verkende eggstokker bare fordi vi har passert tredvetallet, bare så dere veit det! Makan til piss.... Endret 8. mai 2012 av Cordelia 1
Reaper Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 hehe.. vel jeg har en del veninner som har gitt opp også. Det er noe i det som står i artikelen når det kommer til at man bli kresen, men jeg ser ikke på det som noe negativt. Jo mer bevisst du er jo bedre partner for deg vil du finne, når du endelig finner han. Artikkelen er jo som skapt for kvinnfolk. Det er jo dere som er de kresne. De som er single i voksen alder bør snu litt på det og heller føle seg heldig! Er man voksen og singel slipper man å ta feil valg basert kun på forelskelse. Man kan sjekke av på en liste og dermed slippe en del av de som man egentlig ikke passer sammen med selv om de er sååå kjekke og såååå kuule! På hvilken måte slipper man det?
OhSerendipity Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Er man voksen og singel slipper man å ta feil valg basert kun på forelskelse. Man kan sjekke av på en liste og dermed slippe en del av de som man egentlig ikke passer sammen med selv om de er sååå kjekke og såååå kuule! Jeg vil heller basere et forhold på forelskelse enn å "sjekke av på en liste". Imidlertid er jeg enig i mye av det andre du sier. Personlig har jeg null tro på skjebne og null tro på "ekte kjærlighet" og "den rette". JEG tror at alle lager sin egen skjebne og at "den rette" kommer i forskjellige faser av livet og at den vil forandre seg avhengig av hvor du er i livet og hvordan livet former deg. De "meningsløse" forholdene man har hatt tidligere i livet var kanskje akkurat det rette der og da, og mest sannsynlig har man kommet ut av dem med nye erfaringer, enten de er positive eller negative. Alle erfaringene er, som du på en måte sier, uansett med på å forme den personen du til slutt blir, og derfor bidrar de også til å velge den personen du til slutt ender opp med. Men hvorfor er det så mye fokus på den vi skal gifte oss med? Alle småforholdene man har når man er ung er viktige for å gi oss erfaringer i livet og bli sikre på hva slags person vi faktisk ønsker å tilbringe resten av livet med. Og jeg tror vi må gjennom dem for å i det hele tatt være klare for å møte den personen. Derfor blir jeg så oppgitt når folk bruker dårlige erfaringer som en unnskyldning for å holde seg selv tilbake. Man skal selvfølgelig lære noe av dem, men hvorfor automatisk gå utifra at alle man møter er like bare fordi man har brent seg et par ganger for mye? Med det sagt, så vil jeg heller være singel enn å være i et forhold som ikke er "bra nok". Det å finne seg en kjæreste er null problem, men det er klart at kravene mine gjør det vanskelig. Likevel ser jeg ikke på det at jeg har høye krav som en hindring i det hele tatt. Jeg vet hva jeg er ute etter, og om det så tar 20 år før jeg finner den personen jeg kan leve med livet ut, så vil jeg heller det enn å "nøye meg" med et forhold jeg ikke er fullstendig lykkelig i bare for å "slippe" å være singel. Dette ble veldig rotete, men det kan være det samme. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Det er noen av oss her som er 50 år og vel så det, som er single. Vi er ikke gamle og grå og mosegrodde, som dere unge vitser med. Vi har også lengsler og behov, men hvor skal vi treffe menn? Tyiske utesteder er uaktuelt for mange. 1
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Jeg vil heller være singel enn desperat. Når jeg sier at jeg har blitt hekta på dating og kjærlighet så mener jeg hvordan det fungerer, hva folk legger i det, hvordan folk tenker, hva kjærlighet er for de forskjellige osv. Det er rett og slett blitt hobyen min og som jeg håper blir levebrødet mitt om noen år når jeg har tatt litt mer utdannelse osv Hekta på at de som ønsker kjærlighet skal få det, det er meg det! :D 1
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Derfor blir jeg så oppgitt når folk bruker dårlige erfaringer som en unnskyldning for å holde seg selv tilbake. Man skal selvfølgelig lære noe av dem, men hvorfor automatisk gå utifra at alle man møter er like bare fordi man har brent seg et par ganger for mye? Såååå enig!!! Og innlegget ditt var langt fra rotete. Det var ærlig og fint! 1
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 På hvilken måte slipper man det? Fordi man har erfaring og vet hva man vil ha og ikke vil ha. Man slipper å gjøre de samme feilene gang på gang og slipper kaste bort masse tid på en partner som man egentlig ikke passer med.
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Det er noen av oss her som er 50 år og vel så det, som er single. Vi er ikke gamle og grå og mosegrodde, som dere unge vitser med. Vi har også lengsler og behov, men hvor skal vi treffe menn? Tyiske utesteder er uaktuelt for mange. Nettdating, nettdating, nettdating. Eller når jeg har fått enda flere single på "huske lista" mi så kan du kontakte meg og se om jeg har noen som passer til deg :D Alle fortjener kjærlighet og jeg tror absolutt ikke at man har vanskeligere for å treffe noen når man er over 50. Det er mange som skiller seg i den alederen.
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Makan til depressiv vinkel på det å være singel. Ikke minst en eneste samling av eksperter si ting man har hørt tusen ganger før....... Enig!
Reaper Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 Fordi man har erfaring og vet hva man vil ha og ikke vil ha. Man slipper å gjøre de samme feilene gang på gang og slipper kaste bort masse tid på en partner som man egentlig ikke passer med. Du snakket om forelskelse... og den gjør blind uansett hvilken alder man er i.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 Den artikkelen er grunnen til at jeg ikke leser artikler som er skapt for kvinner. 1
Knirke Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Det er noen av oss her som er 50 år og vel så det, som er single. Vi er ikke gamle og grå og mosegrodde, som dere unge vitser med. Vi har også lengsler og behov, men hvor skal vi treffe menn? Tyiske utesteder er uaktuelt for mange. Hva med sukker.no og Match.com? Siden det er de som har diktert innholdet i artikkelen, liksom Selvfølgelig ønsker de å fyre oppunder det loslitte bildet om at alle må ha en partner for å være lykkelig. De tjener jo millioner på disse konseptene Jeg kaller det bare dårlig (og billig) journalistikk Endret 8. mai 2012 av Knirke
kristian82 Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Jeg blir drit deppa av den ene artikelen som ligger oppe på KG nå. "Derfor er du evig singel" og bilde av ei deppa pen dame. Jeg mener med hånden på hjerte at alle kan finne den perfekte kjæresten for seg hvis de vil. Man må bare klatre litt ut av komfor sonen sin, bli mer bevisst på hva man ønsker seg og gjøre det man kan for å finn/ få det. Jeg har blitt helt hekta på dating og kjærlighet de siste årene. Har fått så masse erfaring og har lært så mye om meg selv, mennesker og det motsatte kjønn. Når jeg fant kjæresten blr det klart for meg at alle disse erfaringene har bidratt til at jeg fant nettopp han. Så gå ut, ta sjanser, let og du vil finne! Man kan nok trygt slå fast at det finnes evig single som ikke ønsker det selv.
Cuckold Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hva med sukker.no og Match.com? Siden det er de som har diktert innholdet i artikkelen, liksom Selvfølgelig ønsker de å fyre oppunder det loslitte bildet om at alle må ha en partner for å være lykkelig. De tjener jo millioner på disse konseptene Jeg kaller det bare dårlig (og billig) journalistikk Jeg synes tvert imot det er verdt å merke seg at det nettopp er folkene bak Sukker som påpeker at mange av kvinnene der fanger seg selv i en slags ond sirkel av urealistisk kresenhet. Dette er jo faktisk noe Sukker tjener mye penger på, for hadde sukkerbrukerne vært litt mindre urealistisk kresne ville jo det redusert antall betalende medlemmer ved at folk var medlem i kortere tid. Jeg har selv vært aktiv på Sukker en periode for så å være passivt medlem i ettertid, og det er forbløffende hvor stor andel av mine beste matcher som har vært der hele tiden. Det er noen som forsvinner og noen som kommer til, men urovekkende mange av damene som skal matche meg har vært der så lenge jeg har vært der. Så kunne det selvsagt tenkes at de alle sammen meldte seg inn omtrent når jeg opprettet profil, men det er vel kanskje ikke så sannsynlig. Så sannsynligheten taler for at de fleste av dem har vært der også lenge før min tid. Det sier litt om at dette er folk som gjør det vanskelig for seg selv. Og det er neppe fordi det ikke finnes menn som kunne være interessert i dem. Endret 8. mai 2012 av Cuckold 2
danbanan Skrevet 8. mai 2012 #20 Skrevet 8. mai 2012 Jeg blir drit deppa av den ene artikelen som ligger oppe på KG nå. "Derfor er du evig singel" og bilde av ei deppa pen dame. Jeg mener med hånden på hjerte at alle kan finne den perfekte kjæresten for seg hvis de vil. Man må bare klatre litt ut av komfor sonen sin, bli mer bevisst på hva man ønsker seg og gjøre det man kan for å finn/ få det. Jeg har blitt helt hekta på dating og kjærlighet de siste årene. Har fått så masse erfaring og har lært så mye om meg selv, mennesker og det motsatte kjønn. Når jeg fant kjæresten blr det klart for meg at alle disse erfaringene har bidratt til at jeg fant nettopp han. Så gå ut, ta sjanser, let og du vil finne! må dessverre si meg litt uenig. Finnes nok mange som har diverse psykiske eller fysiske problemer som kan ha det veldig vanskelig for å finne en partner,uansett hvor mye de skulle ønske det. sorry, verden er ikke alltid så snill og positiv som man ønsker Prøv å overbevis dette ovenfor han/hun som har det veldig lite attraktive utseende og oppfører seg "rart" etter alle andres standard? Han/Hun du og alle andre ikke gidder å slå av et ord med omtrent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå