AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Ja, oveskriften sier vel det meste. Sist jeg gråt var vel forrige uke. Hadde en dårlig uke.
Gjest döderlein Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Natt til i dag. Jeg så på en dokumentar om Utøya.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 For to dager siden. Dama flyttet ut. Kvelden kom og jeg var helt alene, da kom alle følelsene fram. Pleier ikke å grine i det hele tatt egentlig.
Marwel Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Jeg gråter mye. Men er veldig lettrør da, så er langt ifra bare fordi jeg er lei meg. Men i dag gråt jeg da jeg leste en artikkel om ei av de drepte på utøya. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 På søndag. Da en bikkje bet meg i fjeset... Ikke at jeg fikk merke eller at det gjorde vondt, ble litt såret over at en hund som jeg likte så godt kunne bite meg bare 1
LeaMichele Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Har grini flere ganger i dag, og mange ganger siste uka. Fordi jeg ikke orker livet mer, har ingen gleder og var sådum å begynne på skolen i år og nå kommer eksamene hvir jeg kommer til å stryke. Er bare så skuffa over meg selv. Endret 7. mai 2012 av PurpleRose
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Rundt to uker siden.. Savnet xen og det vi hadde. Men ting ser litt lysere ut nå
AryaUnderfoot Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Er så lettrørt for tiden, tårene kommer for hver minste ting, tror den var en Utøya-artikkel som var det siste tidligere idag.
Jinta Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 I dag, etter å ha lest flere artikler om hvordan rettssaken var i dag, om minneordene og beskrivelsene av de som ble drept i kafebygget. Kjente ingen av dem, men synes det er så utrolig trist, så altfor unge og uskyldige, så meningsløst. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Når jeg var mentalt utstlitt over meg selv og egen økonomi.. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 2. mai. fordi jeg følte meg fryktelig ensom. mistet 2 av de viktigste støttespillerne i livet mitt. mistet dem til døden.... og jeg drømte om dem natt til 2. så da gikk en hel kveld i dass på grunn av det, men heldigvis gråter jeg ikke ofte 1
Gjest Anon Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 I går. Faen ta deg Adele og din "Hometown Glory" 2
sologsommer Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Har grini flere ganger i dag, og mange ganger siste uka. Fordi jeg ikke orker livet mer, har ingen gleder og var sådum å begynne på skolen i år og nå kommer eksamene hvir jeg kommer til å stryke. Er bare så skuffa over meg selv. som om jeg skulle sagt det selv! har det AKKURAT som deg! og det er forferdelig 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 Hmm, jeg måtte gråte en skvett da jeg så The Hunger Games på kino med min datter Er ganske lettrørt, så jeg sipper ofte på kino. Men utenom triste scener på film og i bøker, så gråt jeg sist for en uke siden, av ren slitenhet. Har altfor mye på timeplanen, og jeg må og skal og bør og står på hele tiden. Herregud som jeg gleder meg til sommeren: lite å gjøre på jobb, sommertid, og barna har fri fra aktiviteter og lekser, vi er ferdig med alle dugnader og skoleavlutninger og konserter... Livet er jaggu ingen ferie! *sukk*
Lilliani Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 På lørdag, på grunn av en teit diskusjon med kjæresten. Jeg griner når jeg blir sint, lei meg, glad osv! Hehe!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Søndag. Sportsrevyen. Minnereportasje om Alexander Dale Oen. 1
Wanita Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 for snart 2 uker siden i en konfirmasjon. Var så mange fine taler at jeg ble helt rørt. Men lei seg gråting er vel 3-4 uker siden, og da var det fordi jeg fremdeles var lei meg fordi jeg mista lille frø i magen.
Chloe- Skrevet 8. mai 2012 #20 Skrevet 8. mai 2012 I sta. Så på sikkert hundre videoer på youtube av soldater som overrasket barna/kona si når de kom hjem fra krigen. Etterpå så jeg på videoer av folk som annonserte for familene sine at de var gravide. Ikke er jeg gravid, og ikke kjenner jeg noen soldater, men gråt som bare rakkern. EGENTLIG så må jeg lese til eksamen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå