Gå til innhold

Kallenavn til kjæreste/flørt/date?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker jenter å bli kalt søta, for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Izabella
Skrevet

Liker jenter å bli kalt søta, for eksempel?

Nei. En jeg datet kalte meg det. Det var mildt sagt lite flatterende.

Skrevet (endret)

Æsj, nei. Det er et klassisk eksempel på provoserende kallenavn på lik linje som pus. Jeg er ikke en katt :sur: Jeg har et navn, bruk det! Jeg elsker faktisk når en jeg er forelsket i sier navnet mitt ofte. Alt blir så mye mer personlig da :lillesky:

For guds skyld ikke begynn med kallenavn på engelsk. Jeg kan ikke snakke for noen andre, men min klisjéskala sprenger i hvert fall til helvete av det.

Endret av OhSerendipity
Skrevet

Det er vel individuelt fra jente til jente. Jeg er ikke noe særlig fan av kallenavn i det hele tatt, med mindre det har en litt humoristisk undertone. Og hvis en date hadde kalt meg søta hadde jeg sett litt rart på ham :fnise:

Skrevet

Kjæresten kaller meg "nepo" (Nepe).

Men det er en lang og absurd historie.

Skrevet

Jo , æ liker å bli kalt fine ting.. som søta.. :) eller kjære, elskede , my love, honey , baby og sånne ting.. Jeg liker ikke navnet mitt og han bruker det sjeldent ( gudskjelov for det :) ) ..

Skrevet

Jo , æ liker å bli kalt fine ting.. som søta.. :) eller kjære, elskede , my love, honey , baby og sånne ting.. Jeg liker ikke navnet mitt og han bruker det sjeldent ( gudskjelov for det :) ) ..

Eva er jo så fint :rodmer: (Hvis det er navnet ditt)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eva er litt fint, men høres samtidig litt prippent ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker alt kjæresten min kaller meg :) Det kan være alt fra cheesy klisje til utrolige søte ting. Pusen, vennen, snuppa, snusket, søta. Egentlig elsker jeg at han åpner seg opp og tørr være litt klein med meg, syns det er søtt når han prøver å sette ord på hvordan han ser meg/hva han føler for meg :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Tjihi, takk, det er navnet mitt ja :) Jeg synes det er så gammeldags, allerede første kvinnen på Jorda hadde det jo :fnise: Finnes lissom ikke noe eldre enn det.. Men men, takk for at dere synes det er fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er forelsket eeeeeelsker jeg faktisk å bli kalt etter namnet mitt (aner ikke hvorfor)

På date liker jeg IKKE å bli kalt kallenamn.

Men i ett forhold eller ganske nermt ett forhold(så lenge det ikke blir for mye) så synes jeg det er kjempe koselig (egentlig hva som helst)..

På meldinger passer det seg også veldig bra!(så lenge det ikke blir for mye her heller)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er SÅ enig med dere som sier at dere ikke liker å bli kalt pus. Jeg er ikke en katt jeg heller! :filer:

Gjest Anna.S
Skrevet

I begynnelsen kom det pus, men nå er det bare Jenta mi, gjerne med navnet mitt forran. :) Liker det jeg. Pus er liksom så fjortiss.

Skrevet (endret)

Jeg elsker alt kjæresten min kaller meg :) Det kan være alt fra cheesy klisje til utrolige søte ting. Pusen, vennen, snuppa, snusket, søta. Egentlig elsker jeg at han åpner seg opp og tørr være litt klein med meg, syns det er søtt når han prøver å sette ord på hvordan han ser meg/hva han føler for meg :sjenert:

Enig med denne jeg :yvonne:

Unntaket er "pus", litt fordi xen min alltid kalte meg det og jeg vil ikke ha "samme" kallenavn med nåværende kjæreste, og litt fordi det er det vi kaller min faktiske pus, katten min altså (istedet for navnet hennes som er litt tungvint å si til vanlig) :fnise: Synes også engelske "baby" kan være litt kleint å bli kalt.

Tror jeg liker å bli kalt "søte" best. I starten når jeg og kjærsten flørtet kalte han meg ofte "jenta" i sms og sånn. "Hei jenta". Ikke "jenta mi" som er mer normalt. Det var litt rart, så det likte jeg... :rodmer:

Trenger forresten ikke være i noe seriøst forhold for sånne kallenavn, er ok om man bare flørter også i min bok.

Endret av SoftKitty
AnonymBruker
Skrevet

på date så liker jeg ikke kallenavn. er det i et forhold så ja da går det.

• Liker 1
Skrevet

Nei takk! Synes det blir kleint og teit. Særlig viss kallenavnet liksom skal være "søtt". Grøss..

Gjest Søgni
Skrevet

Det er sikkert nå jeg burde ta det tungt at ingen noensinne har kalt meg akkurat "søta" :gjeiper: (bortsett fra stupfulle menn på byen, og akkurat det tar jeg ikke på alvor).

Jeg foretrekker som flere andre her at han bare sier navnet mitt, og alt er ti hakk bedre enn et standard klissete kallenavn som pus. Interne kallenavn er kult da.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Han kaller meg, skatten, jenta si, søta, sexy, kosejenta. og noen til.

Skrevet

Jeg liker godt kallenavn. Det er koselig. Babe og baby liker jeg ikke. Men ellers. Søte, tøffe, interne, snåle og koselige kallenavn er både morsomt og gøy - og skaper nærhet, synes jeg :) Elskling, jenta mi og skjønningen ble mye brukt av min eks. Det + de mange interne og mer personlige kallenavnene :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Katthult

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...