Gå til innhold

Hvilket bilde egner seg best?

69 stemmer

1. 1.

Anbefalte innlegg

Gjest krabat
Skrevet (endret)

...

Endret av krabat
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser veldig mye mer imøtekommende ut på det venstre bildet enn det høyre. For meg hadde det hvertfall vært lavere terskel for å skrive til den søte gutten til venstre enn den morske til høyre ;)

• Liker 4
Gjest Silvermist
Skrevet

Jepp, what Xaphan said. :Nikke:

Skrevet

Og jeg bare henger meg med, og er enig med de over :)

Skrevet

Du ser snillere ut på venstre bildet, så jeg stemmer på det.

Skrevet

Jeg synes ikke du ser morsk ut på bildet til høyre. Synes du ser litt mindre sløv ut på det bildet, så jeg stemmer høyre. ;)

Skrevet

Kan du ikke bare droppe dating profilen og bare ta med en eller ti av kg damene på date ;)

• Liker 10
Skrevet

Jeg blir gjerne med deg på date :jepp:

Høyre ;)

• Liker 1
Skrevet

handsome!

Skrevet

Veldig kjekk. Klarer ikke å bestemme meg for hvilket bilde du skal gå for :)

Skrevet

Og de sirkler rundt byttedyret, venter på det rette tidspunktet for å slå klørene i det. Alle skuler på hverandre og tenker sitt. :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Og de sirkler rundt byttedyret, venter på det rette tidspunktet for å slå klørene i det. Alle skuler på hverandre og tenker sitt. :popcorn:

Pfft, snakk for deg selv! Jeg er opptatt, men synes TS var kjekk. Venstre bildet synes jeg. Du ser snillere ut, hvis det er en seriøs kjæreste og forhold du vil ha. Hvis du bare vil ha damer i høyet burde du gå for bildet til høyre, da ser du litt badboy ut. Lykke til!

Gjest Nuppdupp
Skrevet

:skratte:

• Liker 3
Skrevet

Pfft, snakk for deg selv! Jeg er opptatt, men synes TS var kjekk. Venstre bildet synes jeg. Du ser snillere ut, hvis det er en seriøs kjæreste og forhold du vil ha. Hvis du bare vil ha damer i høyet burde du gå for bildet til høyre, da ser du litt badboy ut. Lykke til!

Noen som tar ting alvorlig hvertfall. :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Noen som tar ting alvorlig hvertfall. :sukk:

hehe.. i grunn ikke :fnise: Skulle nok lagt til en :Hehe: eller en :hjerter: eller en :danse: i forrige innlegg. :)

Skrevet

hehe.. i grunn ikke :fnise: Skulle nok lagt til en :Hehe: eller en :hjerter: eller en :danse: i forrige innlegg. :)

:fnise:

Gjest Anna.S
Skrevet

Det første jeg tenker er: Oj han har ikke hår.

Det andre jeg tenker er: Han er ute etter å være litt sånn badboy sjarmtroll ala alexandro fuentes.

Og siden du vil gå for det som flest liker tenker jeg at det viktige for deg er at du får mest mulig oppmerksomhet?

Hvis du er ute etter kjærligheten kan dette innlegget være nyttig for deg:

http://getlove.no/masse-brev-eller-rett-brev/

Hvis du er ute etter å få oppmerksomhet og positive tilbakemeldinger kjører du på med det som de fleste liker.

• Liker 1
Gjest Mildrid
Skrevet

Sett de sammen til et bilde og bruk begge?

Gjest KateW
Skrevet

Det høyre, men lurer også på om du har et du ser i kamera med. Da ser du mer imøtekommende ut.

• Liker 2
Gjest Nica.
Skrevet

Ta nytt bilde i farger, uten lue. Det blir litt ungdomsskoleemo, spesielt bildet til høyre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...