Gå til innhold

Hvordan er nikeskoene i størrelse?


Ingennick

Anbefalte innlegg

Hallo!

Skal bestille meg nikesko fra nett. Vet dere hvordan de er i størrelsen?

Jeg bruker størrelse 38, burde jeg holde meg til det eller burde jeg gå opp en str hvis de er små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Nike Shox, jeg mener de er ganske normale str. Ei venninne av meg bruker str 37, og hun kjøpte også shox i str 37. jeg har str 38, passer bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, takk for svar :) Det var bare det at ei venninne av meg (som bruke størrelse 40) bestilte de i herrestørrelse ved en feil. Men de passet henne perfekt da... Så det kan gi meg en indikator på at de er kanskje litt små...? Hva tror du? Jeg driver å ser på de run free skoene fra nike. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje Run free er en helt annen modell enn shox, og at størrelsene der varierer? Men står det ikke en str guide der et sted, feks i tommer eller cm, så man kan måle foten sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par Nike free Run. Er til vanlig en normal størrelse 37, men jeg har disse skoene i 37.5, og de passer meg perfekt. Så kanskje de er litt små i størrelsen? Nå skal det sies at de hadde rett og slett ikke størrelse 37 - ikke fordi de ikke hadde den inne, men fordi den ikke ble produsert? Størrelsesguiden gikk rett fra 36.5 til 37.5, selv om de hadde alle andre "helstørrelser". Tror det har noe med konvertering av amerikanske størrelser (eller hvor de nå blir produsert) til norske størrelser, kanskje 37.5 egentlig er mer som en 37... ikke vet jeg. Håper du finner ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes som regel at nike er små i str. Prøvde freerun, jeg bruker vanligvis 37 (har lengde som tilsvarer 36, men litt brede, så må bruke 37) og nike freerun fikk jeg ikke på før jeg gikk opp til 38..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg synes også Nike-skoene er bittelitt små i størrelsen. Nå har jeg riktignok Vomero og ikke Free run, så detaljene for akkurat den modellen kan jeg ikke si noe sikkert om.

I alle fall bruker jeg til vanlig 37, og har 37,5 i Nike-skoen. Dette tilsvarer US 6,5 og UK 4 (står det i skoen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay!

Da skal jeg kanskje satse på å gå opp en størrelse. Det er nesten så jeg ikke tør å si det, men jeg vurdere å kjøpe de fake nikeskoene. De er så skammelig billig... Fint for en fattig student med hullete og ekle joggesko.

Skal ikke løpe med de da. Det tror jeg ikke at de tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også de er litt små i størrelsen. Bruker vanligvis 36, men i Nike trenger jeg 37-37,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...