AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Kanskje spesielt til dere som ikke liker at det synes at dere snuser. Jeg syns alle "jentesnusene" er for svake, men jeg liker størrelsen på snusen. Favoritten min er den grønne Skruf, men posene er for store, føler det sees alt for godt. Finnes det noen snuser med litt styrke på, som samtidig har passelig små poser. Som f.eks Pure Nordic sine mini, eller mocca (kan godt være litt større enn dem, de er jo kjempesmå.)
Fandenivoldsk Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Skruf slim fresh white liker jeg, iallefall den begynner ikke å renne så fort heller.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Du kan jo prøve slim snusen fra skruf? Den finnes i flere forskjellige smaker og styrker. Er vel like store som vanlig skruf, bare at de er lange og slanke istede.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Skulle fantes vanlig skruf white i små porsjoner ja... Jeg har relativt store lepper, så de ser egentlig bare enda større ut når jeg snuser, men om jeg av en eller annen grunn ønsker å skjule snusen ekstra godt så putter jeg den inn på siden istedet for midt under overleppen. Er iallefall litt lettere å smile bredt da
sauen87 Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Jeg snuser skruf slim extra sterk :-) den er lang og tynn...
kopperlis123 Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Skulle fantes vanlig skruf white i små porsjoner ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå