Gjest kokos19 Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hva syntes dere, menn og kvinner om formfulle kvinner? Jeg vil si jeg er ganske lik på Kim sin kroppsform, men ett hakk lysere i huden Dere? http://goeshealth.com/body-health/women-ideal-body-kim-kardashian.html/attachment/kim-kardashian-ideal-body Og bla litt ned på siden. Endret 7. mai 2012 av kokos19
Gjest Quake Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Hun skulle hatt en bikini som dekket romepsrekken om ikke annet =D 1
Gjest Loverdose Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Kroppen til Kim Kardashian er utrolig flott. Skulle gjort det meste for å få en slik kropp. Meget lekker! Selv er jeg en smule fyldig, men har ikke så pen kroppsform som hun har. Kanskje med litt trening kan det bli litt bedre....
Gjest Maruwan Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Veldig flott på mørkhuda damer. Hvite damer får appelsinhud av det så der i gården funker det ikke.
Gjest "gjest" Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Veldig flott på mørkhuda damer. Hvite damer får appelsinhud av det så der i gården funker det ikke. Du har itu deg slikt vrøl selv og så går du totalt amokk i kukstrdebatten? 4
Gjest Maruwan Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Du har itu deg slikt vrøl selv og så går du totalt amokk i kukstrdebatten? Hæ? Kan du gjenta det der på noe annet enn røverspråk? 9
danbanan Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Vill ikke kalle hun øverste dame der for fylldig akkurat, hun var jo deilig! Men nei, jeg tenner ikke på fyldige kvinner(og da mener jeg overvektige), slik som mange kvinner ikke tenner på en liten penis.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Danbanan forstår visst ikke helt hva "fyldig" og "former" betyr gitt. Stakkars menn, de kan vel ikke noe for at de ikke klarer å forstå alt her i verden...
Gjest Loverdose Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Veldig flott på mørkhuda damer. Hvite damer får appelsinhud av det så der i gården funker det ikke. Jeg har ikke appelsinhud, og jeg er fyldig???? Hva faen slags logikk er det der? :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 for stor rumpe...eller kropp over gjenomsnittet på bildet du linket
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 for stor rumpe...eller kropp over gjenomsnittet på bildet du linket Haha, da kan jo du stille deg i køen for de heterofile mennene som IKKE vil knulle Kim Kardeshian. Det blir ensomt, men du greier deg vel. Tulling 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Veldig flott på mørkhuda damer. Hvite damer får appelsinhud av det så der i gården funker det ikke. Gi meg styrke.. Enn om du prøvde å ha ørlite grann peiling på det du skriver om? Det er ikke så dumt, skjønner du, selv om du er anonym på et nettforum. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Litt for bred over baken for min smak. Det er kjærringaktig når pærefasongen blir så ekstrem. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Haha, da kan jo du stille deg i køen for de heterofile mennene som IKKE vil knulle Kim Kardeshian. Det blir ensomt, men du greier deg vel. Tulling Hva er problemet ditt? Gå rundt og kalle folk tulling fordi de ikke tenner på de samme kjendisene som alle andre? 5
Quilliam Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Hva syntes dere, menn og kvinner om formfulle kvinner? Jeg vil si jeg er ganske lik på Kim sin kroppsform, men ett hakk lysere i huden Dere? http://goeshealth.com/body-health/women-ideal-body-kim-kardashian.html/attachment/kim-kardashian-ideal-body Og bla litt ned på siden. Formfulle kvinner er det mest sexy som finnes, så lenge rompa ikke ser ut som en rosin. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 (endret) jeg misforsto. var morsomt å misforstå Endret 7. mai 2012 av Nuppdupp 1
Okapi Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Hun har jo en fin figur, bare synd hun er så teit. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå